Vraag

Penis lengte

  • 17 July 2020
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 en heb een penis van 5/6 slap en 9/10 cm stijf is dat normaal? Ik weeg 45 en ben 1.67 heb nergens schaamhaar en nog geen natte droom gehad is dat erg?

 


7 reacties

-Je zit gewoon binnen de gemiddeldes van jou leeftijd voor. Heel normaal dus.

-Niet iedereen heeft een natte droom, of heeft het door. Masturbeer je al, en komt er dan sperma uit? Dan ben je voorbij het punt van een natte droom.

 

Het kan ook zijn dat de puberteit bij jou nog moet beginnen. Dat is voor iedereen verschillend op welke leeftijd dat gebeurt.

Het is helemaal niet erg dat je nog geen schaamhaar of natte droom hebt gehad. Iedereen op zijn eigen moment.

 

Groetjess:kissing_heart:

Beste Gino12

Niks is erg. Je bent nog maar 14 en je puberteit duurt nog een aantal jaren. Er is een grote kans dat je penis nog doorgroeit, maar voor deze leeftijd is het compleet normaal. Veel mannen hebben nog nooit een natte droom gehad dus daar hoef je je ook echt niet druk om te maken. Schaamhaar komt ook nog met de tijd.

-T

Badge

-Je zit gewoon binnen de gemiddeldes van jou leeftijd voor. Heel normaal dus.

-Niet iedereen heeft een natte droom, of heeft het door. Masturbeer je al, en komt er dan sperma uit? Dan ben je voorbij het punt van een natte droom.

 

Het kan ook zijn dat de puberteit bij jou nog moet beginnen. Dat is voor iedereen verschillend op welke leeftijd dat gebeurt.

Het is helemaal niet erg dat je nog geen schaamhaar of natte droom hebt gehad. Iedereen op zijn eigen moment.

 

Groetjess:kissing_heart:

Als ik me aftrek komt er geen sperma uit nee en ik ben onzeker omdat vrienden van me allemaal zeggen dat ze een penis van 15+ hebben en ze zijn 13

Hey,

Dat maakt niet uit. Iedere zijn penis is anders. En bij mij was ik toen ik 13 begon hij pas met groeien en ik ben nu 15(bijna 16) en ik heb niks te klagen in stijve toestand dan. Je moet er niet zo druk over maken, dat komt allemaal nog! Je zit in de pubertijd, dus w8 af uiteindelijk ben jij er tevreden over. En dat sperma, dat is bij iedereen anders,  de een heeft het eerder en de ander wat later.

En even op je vraag

Hoi ik ben 14 en heb een penis van 5/6 slap en 9/10 cm stijf is dat normaal? is normaal , de een heeft het wat langer de ander wat korter. Dat is bij iedereen anders. De een is namelijk wat groter geschapen dan de ander.

Ik weeg 45 en ben 1.67 heb nergens schaamhaar en nog geen natte droom gehad is dat erg?dat is niet erg, ik zal even zeggen wat ik weeg en mijn lengte(gewoon omdat het kan) ik weeg ongeveer 65kg (dat verschilt soms) ik zelf ben altijd wat groter dan de meeste uit mijn klas, ik was bij een officiele meting 1,90 m , maar dat is ongeveer 7 maanden geleden,  en ben ondertussen wat gegroeid,  dus als gokje (ik ga niet klooien met een rolmaat) denk ik dat ik ongeveer 1,95 m ben.  Ik heb zelf wel schaamhaar,  maar ik scheer het gewoon helemaal kaal.

 

iedereen is anders! Het is niet erg dat je nog geen schaamhaar of natte droom hebt gehad, dat komt zoals andere al zeiden nog wel. Maar het kan ook zijn dat je zoals xLisa al zei. Dat je nog in de pubertijd moet komen.

 

 

Groetjes Gebruiker c  

-Je zit gewoon binnen de gemiddeldes van jou leeftijd voor. Heel normaal dus.

-Niet iedereen heeft een natte droom, of heeft het door. Masturbeer je al, en komt er dan sperma uit? Dan ben je voorbij het punt van een natte droom.

 

Het kan ook zijn dat de puberteit bij jou nog moet beginnen. Dat is voor iedereen verschillend op welke leeftijd dat gebeurt.

Het is helemaal niet erg dat je nog geen schaamhaar of natte droom hebt gehad. Iedereen op zijn eigen moment.

 

Groetjess:kissing_heart:

Als ik me aftrek komt er geen sperma uit nee en ik ben onzeker omdat vrienden van me allemaal zeggen dat ze een penis van 15+ hebben en ze zijn 13

Jouw groeispurt (daar beneden) komt nog wel. 15cm> op je 13e lijkt me trouwens wat overdreven hoor. Laat ze maar lekker. Jij kan ieder moment in de puberteit komen. Dan gaan er allemaal dingen veranderen, ook daarbeneden. Je penis groeit, je krijgt schaamhaar, je spermaproductie zal op gang komen, je krijgt een lagere stem, gezichtsbeharing, okselhaar, enz. 

Dat komt er allemaal nog aan. Niet druk om maken komt vanzelf en bij iedereen op een andere leeftijd. 

De reacties hier boven zijn opzich al goed genoeg, maar ik wou nog even toevoegen dat de gemiddelde penislengte van een Nederlander 13.12 centimeter is, dus dat al je vrienden een penis van 15+ centimeter hebben is gewoon om stoer over te komen en is de kans zeer klein dat ze dat daadwerkelijk allemaal ook hebben.. 

oh en wees blij dat je geen schaamhaar hebt ;), vertrouw me schaamhaar hebben is alles behalve een voordeel..

Maak je maar geen zorgen! Ik kan je best wel begrijpen hoor, want ik kom er binnenkort 15 en het is bij mij ook nog niet begonnen (als het jou een troost kan geven?).

met al die opscheppers ben je niet al te veel! Wees toch eerlijk, dat maakt anderen zeer onzekerder!

Onze tijd komt nog wel!

Reageer