Vraag

penis lengte

  • 16 December 2019
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen die in september 13 is geworden, en ik ben onzeker over mijn lul: hij is 7 cm slap en 11 cm stijf.

Is dit normaal? Of is dit klein want mijn vrienden zeggen allemaal dat ze 12 a 16 cm lullen hebben


6 reacties

De groei van de penis begint wat later in de puberteit, dus het is niet zo gek dat er misschien een verschil zit tussen jullie.
Niet iedereen start immers op hetzelfde moment te puberen.
Gezien de lengte van de penis een beetje een punt is van trots of schaamte is het ook waarschijnlijk dat zij er niet geheel eerlijk erover zijn.
Maak je er dus niet al te veel zorgen over.

Munter hufter

ja dat zeggen ze ja…. maar of dat ook waar is! Misschien zijn die van hun vergelijkbaar met die van jou of zelfs kleiner!

Hallo Munter hufter :)

Mijn penis is slap 7 cm en stijf 11.5 cm dus het maakt niet zoveel uit hoelang je penis is.  Je penis groeit vanzelf wel.

-Dr8gon99

Badge

Sorry voor de late reactie maar erg bedankt voor alle steun!

Dat is heel normaal. Ik had zelf dezelfde lengte. Je vrienden doen gewoon stoer.

Hey,

 

je moet hier absoluut niet onzeker over zijn. Het is zelfs zo dat de meeste meiden een ‘kleinere’ penis fijner vinden. 

Wellicht dat je vrienden gewoon liegen om stoer te doen. Ik denk dat je best blij mag zijn met de lengte die je nu hebt. Dit is gewoon normaal hoor.

 

→ Tim

Reageer