Vraag

Penis lengte

  • 9 October 2017
  • 12 reacties
  • 575 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en mij piemel is 14.5 cm is dat goeie

12 reacties

Ik neem aan in erectie? Ik denk het wel.
Kk ben 13 en stijf is hij 18 cm
Ja stijf
Hi Tom65,

niks mis met jouw piemel, mijne is ook 14,5 cm en ik ben vorige week 15 geworden (mijn twin heeft zelfde). Trouwens ik heb best al wel wat stijve piemels gezien van jongens van onze leeftijd en iets ouder en meeste hebben beetje zelfde lengte, soms is er wel eentje met een echt grote of kleine, maar ok.
Btw ik meet vanaf mijn buik (dat botje boven je piemel) zeg maar tot topje van mijn eikel, als ik mijn ballen mee meet kom ik ook wel langer uit, maar vanaf je buik is soort van officiële meetmethode die ze ook gebruiken voor de gemiddelde piemellengtes bij onderzoeken

groetjes,
M&M's
Ja ik meet ook vanaf mijn buik, de reden dat de mijne zo lang is is omdat mijn hormonen gwn zo kozen xp nee maar ik ben volgens het clb "een uitzonderlijk geval" en net zoals m&m's heb ik ook al een paar stijve gezien en meestal was het rond de 13,5 a 15 cm (leeftijd 13-15) ik denk dat je een normale lengte hebt hoor 🙂

Mvg,
Dogar
Ik ben 13,5 en mijn lul is 10,5 is dat niet mini ; )
@Lovemysixpack,

een paar jaar terug was mijne ook een stuk kleiner, maar als je in de puberteit komt, kan ie ineens gaan groeien. Op jouw leeftijd verschilt het nogal eens, sommige jongens hebben al een grote, andere nog een kleine, omdat niet iedereen even ver is in de puberteit, terwijl je toch even oud bent. Heb je al schaamhaar, okselhaar, baardhaar, baard in de keel, grote ballen, groeispurt en van die dingen, waarschijnlijk niet allemaal en komt het nog, dus ik zou even afwachten en dan komt het vanzelf wel. En zo mini is ie ook weer niet, ik heb wel kleinere gezien bij jongens van jouw leeftijd.


@Dogar,

jij hebt best wel een grote, niet alleen voor je leeftijd, maar sws een grote. Ik denk dat jouw hele eikel wel boven de mijne uitsteekt. Lijkt me ook wel nice om zo’n grote te hebben, maar ik ben ook wel tevreden met de mijne
@MenMS ja bij het aftrekken is het een ideale penis lengte maar bij plotste erecties in het openbaar is het wel irritant 😕 ;-p btw ik volg je brichten al lang en vind het nu wel echt chill dat ik jou eens kan aanspreken 😃 😛
@Dogar,

Ik ben ook maar gewoon een jongen die van jongens houdt en daar heb ik af en toe wel wat over te vertellen, dus ja, bedankt iig voor je aardige berichtje en ik weet nu waar ik je aan kan herkennen als ik je tegenkom :P

Maar miss wil iemand hier nog reageren op het topic van Tom65 en hem helpen.

Groetjes en ❤️,
M&M’s
Ik ben 14 en mij piemel is 14.5 cm is dat goeie

Tom,

Dat is normaal en zeker voor jouw leeftijd waarschijnlijk bovengemiddeld. In erectie is de mijne ongeveer 16cm en ik ben nu 15.
@Tom65, ik word 20 december 15 en mij lul is bij een erectie 17 cm lang. Maar als ik dat tegen me klasgenoten zeg (als we over zulke dingen praten:-) zeggen ze dat mijne best wel lang is en geloven de meesten me niet. Dus het komt erop neer dat hun wrs een lul van rond de 13-14 cm hebben. Dus ik denk dat jij wel een 'goeie' lul hebt

@M EN MS, ik wil je ook graag ontmoeten. Maar dan moeten marcus en martinus er ook bijzijn ?
Reputatie 1
Badge
Ja stijfnice man
Mijne is stijf 14cm

Reageer