Vraag

penis lengte 15 jaar

  • 6 June 2024
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

Hoi 

Mn penis is slap 13 en stijf 22 cm is dat te groot of is het prima en doet de seks dan pijn bij de vrouw als ie zo lang is?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Is helemaal prima joh. Dat gaat bij een vrouw echt geen pijn doen.

Reputatie 1
Badge

Hoi 

Mn penis is slap 13 en stijf 22 cm is dat te groot of is het prima en doet de seks dan pijn bij de vrouw als ie zo lang is?

Hey ik ben ook 15 en ik moet zeggen, wat ben ik verrast, zo een grote penis op zo een leeftijd, je mag er trots op zijn. ;)

Reputatie 5
Badge +1

22 cm is heel groot. Ik ben ook 15 en heb 18 cm, die van jouw is nog een slag groter dus ja je hebt een grote .

Reputatie 1
Badge

22 cm is heel groot. Ik ben ook 15 en heb 18 cm, die van jouw is nog een slag groter dus ja je hebt een grote .

Daarom ik ben 15 jaar net geworden en heb 14-15 cm grote, heb ik dan een kleine?

Reputatie 5
Badge +1

Nee @Anonieme tiener  14-15cm is juist heel normaal en je bent 15 dus groeit ie ook nog wel wat.

Reputatie 6
Badge +3

Dat ligt echt aan de vrouw denk ik. Sommige vrouwen hebben een smallere vagina en dan zal het mischien wel een beetje pijn doen. En bij sommige vrouwen past dat prima. Nu past ie er zoizo niet helemaal in aangezien een vagina tussen de 8 en de 13cm diep is. . Maar ik zou me er geen zorgen om maken. Nu

Reageer