ik ben 14 maar heb een vraag over de lengte van mijn penis
hij is 27,5 cm lang en in de omtrek 16 cm…
is dit normaal?
is dit normaal?
Heyhey!
Het ligt er natuurlijk aan of je hem aan de boven of onderkant hebt gemeten. Je hoeft je zeker niet onzeker te voelen over je penis, het lijkt mij een hartstikke normale lengte/omtrek.
Fijne middag en geniet nog ff van het zonnetje!
Het is aan de groote kant. Eerlijk gezegt aan de eerg grote kant, het heeft voor deelen en na deelen maar dat is bij alles.
wat bedoel je met eeeerg groot?
Nouja bij een gemiddelde penis moet je rekenen op zo'n 13 cm gemeten op de bovenkant. Grote kans dat je vanaf de onderkant hebt gemeten. Zelfs als dat het geval is hoef je je geen zorgen te maken!
Aangepast na reactie van
Nouja bij een gemiddelde penis moet je rekenen op zo'n 18,5 cm gemeten op de bovenkant. Grote kans dat je vanaf de onderkant hebt gemeten. Zelfs als dat het geval is hoef je je geen zorgen te maken!
Ik heb een gemidelde ge zien wat kleiner was. En hij is 14 . Dus om de volwassene lengte en omtrk te neemen lijkt mij niet handing.En de gemiddelde omtrek wat ik kan vinden denk van volwassenen is 11cm omterk en lengte 13 bij en stijve. Dus het lijk mij groot
Maar ik sluit me aan bij
...
Ja nee, je lul is niet 27cm lang, miss als je vanaf je anus meet, mijn penis is ook zo’n 30 cm lang als ik vanaf m’n anus meet...
is dit normaal?
Tis groot maar daar is niks vekeerds aan is juist geil
is dit normaal?
Je hoeft je niet te schamen.
Als je nou je echte penislengte gaf dan zouden we je kunnen helpen. Want NIEMAND heeft 27 cm. Ook niet volwassenen.
Het was mijn tip om je liniaal om te draaien, maar ook dan zou er iets mis zijn.
Ik zou dus even nagaan hoe zo'n ding werkt als ik jou was of net iets beter opletten bij wiskunde.
Een combi van die twee is natuurlijk het beste, maar je kunt niet alles krijgen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.