Skip to main content
Vraag

penis lengte 14 jaar

• November 4, 2025
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een penis van 18-19cm stijf en slap geen idee nie gemeten en ik ben 14 bijna 15 normaal?

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

Hier gaan we weer.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 4, 2025

Hey hieronder in de link staat een prachtige tabel. Kun je ook vinden via de zoekbalk boven, daar zie je met de zoekterm penislengte wel voor 3 dagen lezen aan informatie 😉. 

https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/stoppen-van-penislengte-topics-79023?tid=79023&fid=37

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

Of deze:

https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284

Precies ook wat Tover zegt, je kan hier genoeg over lezen.

xxx Yusa 

Forum|alt.badge.img

ja hoor gewoon normaal sommige hebben een grote sommigen een kleine en das gewoon normaal

• November 4, 2025

Ik ben nudist, en bezoek naaktstranden, sauna s, welness, naaktzwemuren, ga op vakantie in binnen- en buitenland etc. Kortom, ik heb ontelbare piemels gezien. Tot vervelens toe. Dat zeg ik, terwijl ik gay ben.  :)  Ik heb echter nog nooit een 14 jarige ontmoet die groot geschapen was.  Ik weet dat het formaat van een slappe piemel niets hoeft te zeggen, over de lengte van de stijve piemel.  Maar ik kan het tegenwoordig redelijk goed inschatten. 

Ik zeg niet dat jij opschept, maar ik heb wel mijn twijfels. Ik hoop oprecht dat jij serieus bent. Want een grote groep jongens, die dit soort topics ziet, wordt hierdoor nog onzekerder...

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

En ik zie trouwens in Dit topic dat je eerder deze vraag hebt gesteld, 1-2 jaar geleden. En ik geloof er vrij weinig van dat je oenis in zo'n korte periode zoveel is gegroeid. Ik zeg niet dat het onmogelijk is hoor, maar misschien heb je verkeerd gemeten.

xxx Yusa