Vraag

penis lengte 14

  • 8 December 2020
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 en heb een ljl van 12/13 cm stijf is dit klein? En zou dit genoeg zijn voor een meisje


2 reacties

Hoi ik ben 14 en heb een ljl van 12/13 cm stijf is dit klein? En zou dit genoeg zijn voor een meisje

Heey julian toen ik 14 was had ik een pik van maar liefst 7,5 centimeter maar nu dat ik 19 ben is mijn pik 32 centimeter lang als die stijf is maar ..je hoeft je geen zorgen te maken als het tijd aan breekt om je dingen te kunnen ervaren is de jouwe ook lekker lang en kan jij ook beginnen met het sexeule leven maar hoe krijg je nou je pik groter binnen 2 weken ?. Wel dat leg ikje nu uit lees snel verder . ;)

STAP 1 JE HEBT THUIS VAST WEL KNOFLOOK ..PAK ER EEN PAAR STUKS..

STAP 2  BEGIN MET HET FIJN MALEN VAN DE KNOFLOOK LET WEL OP DOE DIT VOOR DAT JE BEGINT AF TE TREKKEN .. 

STAP3 SMEER JE PIK MET HET FIJN GEMAALDE KNOFLOOK IN ALS JE PIK AL HARD GENOEG IS EN DAT OOK OP HET GEVOELIGGE PLEK JE WEET JE WAAR IK HET BEDOEL 

STAP 4 BLIJF AFTREKKEN MET HET GEMAALDE KNOFLOOK EN DOE DIT TWEE WEKEN LANG ELKE DAG EEN KEER  ..en je zult er van verbaasd kijken hoe dik en hoe lang je penis wordt ;):)

Badge

Hoi Julian1432,

 

Nee dat is niet klein. Als je 14 bent zit je meestal nog in de groei. En een gemiddelde penis is als volwassene rond de 15 cm.  En je bent pas 14. Je zit ook zeer waarschijnlijk nog in de puberteit. 

En als je bang bent dat de meisjes dat niet goed vinden dan hoef je je geen zorgen te maken. Liefde gaat namelijk meestal niet over de lengte van een penis of de grootte van de borsten.

 

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

Groeten

Reageer