Vraag

Penis lengte 12 jaar

  • 3 July 2020
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

Is mijn penis lengte normaal? Mijn penis is 10,5 cm stijf 6 cm slap en de omtrek is 9 cm.


4 reacties

Heyy, het is gewoon normaal je penis groeit nkg heel wat jaren dus ik zou me zelf pas zorgen maken als je 16 bent en hij is echt klein maar dan nog je hebt eigenlijk 5 cm nodig ong om een vrouw te bevredigen 

Die van mij is echt 3 maanden geleden opgemeten maar die is 15cm en ik ben 14

Ik denk dat hij op je 14e leeftijd pas echt veel gaat groeien maar dat licht natuurlijk in welke fase je zit in de pubertijd 

Greetz Jongen104 

Maak je niet druk je bent 12 dus je piemel kan nog groeien maar het gaat erom dat die het doet😉

En ik heb ook geen grote ik heb 11a12cm stijf en ben 17 jaar

Reputatie 1
Badge +1

Je penis kan doorgroeien tot je 21e dus don’t worry daarover. En als 12 jarige had ik volgens mij er eentje van 3 slap en 8 stijf ofzo. En ik maakte met er toen geen zorgen om omdat ik niet eens bewust was dat anderen een grotere zouden hebben. Nu ben ik 16 en heb ik nog steeds geen grote (14 stijf en 7 slap ofzo) en k denk dat dat prima is. Ieder meisje (of elke jongen) is tevreden als ie er iig aan zit en dat ie het doet, dus dat is het belangrijkste!

Zoals hierboven al is vertelt heeft je penis een juiste maat voor een 12 jarige. Je mag best tevreden zijn over je kleine vriend daar beneden. 

En uiteindelijk gaat je vriendin heus niet met een liniaal of rolmaat je pikkie opnemen voor de seks. Dus die lengte boeit eigenlijk helemaal niet zolang de seks maar goed is.

See ya!

Spookyzx.

Reageer