Penis groeispurt

  • 8 September 2018
  • 7 reacties
  • 7025 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op welke leeftijd groeit je penis gemiddeld het meest?
Komt een "groeispurt" vaak voor?

7 reacties

Hoi !
Ik ben er geen expert in , maar ik denk dat dat min of meer gelijkloopt met de groeispurt van de rest van je lichaam , dus in de puberteit vooral rond je 14-15 jaar , maar wanneer precies verschilt voor iedereen .
Dat is juist het probleem, ik ben al lang, 1,85 maar mij penis groeit nog niet zo, alleen als hij stijf is is hij 14,5
Ik ben 14
Volgens mij is er niet echt sprake van een groeispurt bij de penisgroei.
Echter zal hij , later in de puberteit, meer groeien.
Op mijn elfde kreeg ik al schaamhaar, en toen beon ik ook te groeien, maar daar beneden blijft her zo akelig klein?
Misschien stel ik me ook wel teveel aan, als iemand echt van je houd gaat het er niet om wat je in je broek hebt zitten
Mijn penis is in een half jaar tijd best snel gegroeid, stijf is hij ietsjes langer maar vooral slap is hij nu langer geworden. Ik ben btw 14 dus er kan nog van alles gebeuren want je bent nog lang niet 18?
Hoi Yodiyo

Maak je vooral geen zorgen, iedereen groeit op een andere manier. De een groeit eerst in zijn geslachtsdeel, de ander eerst in lichaam. Maak je daarom zeker geen zorgen dat je penis nog niet extra gegroeid is.
Mijn penis is ook ik een dik jaar makkelijk met 8 cm gegroeid in één keer door. Best intens.
Daarbij, je zegt dat je penis nu 14 cm lang is, dat is ook al niks om je over te schamen, mooie lengte voor jouw leeftijd.

Raadgever
Haiii ik denk dat je pas kan oordelen als je ongeveer 20 jaar bent , dan ben je ongeveer pas klaar met groeien , trouwens als je verliefd bent op iemand vind je alles mooi aan degene ook het formaat van zn piemel vind je dan geweldig , elk formaat heeft zn eigen voor en nadelen trouwens , je word verliefd op de persoon met alles erop en eraan 🙂beeld je eens in andersom , zou je anders gaan denken over het meisje waar je stapel op bent omdat haar vagina smaller of breder zou zijn , die zijn ook allemaal verschillend ! Lijkt me stug dat je iemand niet wil omdat de vagina niet de goede maat heeft toch 😂geen zorgen ! Het gaat om de liefde en fijne sex zit eerder tussen je oren dan tussen je benen

Reageer