Beantwoord

Penis/Eikel

  • 29 October 2019
  • 8 reacties
  • 1534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb geen eikel (althans dat weet ik niet zeker) maar het lijkt erop dat zoiets moet uitklappen ofzo. Ik heb er geen verstand van maar ik zie het wel zitten maar het zit in mijn penis. Graag hulp!

Ik ben 14 jaar oud.

icon

Beste antwoord door jp2004 29 October 2019, 14:22

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +1

Neem het puntje huid, waar je plas uitkomt, bij je piemel tussen twee vingers vast en schuif het naar achteren. Je zult zien dat dan je eikel tevoorschijn komt! Zit maar aan je eikel voelt lekker!

Ik snap het niet helemaal en als ik fap heb ik niet meteen een lekker gevoel is dat raar of moet ik heel lang fappen?

 

En ik kan mijn huid helemaal naar beneden doen en daar zit een soort geel spul en als je dat pakt en wrijft over je hand gaat het weg en dan ziet mijn eikel er heel raar uit denk ik

DB2005

ik zou een doctor raadplegen zelf kan ik mijn voor huid ½ centimeter naar achter halen (wat volgens mij “normaal” is). en dat het niet lekker gevoel geeft verschild per persoon. 

Hoi,

Het is normaal dat het niet gelijk fijn voelt als je aftrekt. Ook zou ik als ik jou was dat gele spul eraf halen. Zorg dat je de penis iedere keer onder de douche goed schoon maakt. Als dat gele spul iedere dag terug komt is het verstandig om naar een dokter te gaan.volgens mij is het namelijk niet heel normaal

Je zal heus wel een eikel hebben :)

Ik vermoed dat je eikel niet zichtbaar is omdat je een iets te nauwe voorhuid hebt. Je kunt je eikel dan niet blootleggen.  Dat gele spul wat je ziet zal smegma zijn, zeg maar vuiligheid van opgedroogde pies en sperma wat op je eikel zit/.

Badge +1

ik zie dat je je penis niet goed wast en dat dit later op een ontsteking kan leiden.  lees en kijk dit https://www.allesoverseks.be/penis-hygiene-hoe-wassen-smegma en vertel dit aan je ouders

Badge

dit vond ik op google:

 

Geel of groenachtige afscheiding is een teken van een infectie kan worden veroorzaakt door een soa. Heb je onveilige seks gehad (seks zonder condoom) dan kan dit symptoom er op wijzen dat je iets hebt opgelopen. Om zekerheid te krijgen adviseren we je een soa test te doen.

Reageer