Vraag

penis doet pijn

  • 6 July 2021
  • 6 reacties
  • 526 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, mijn penis doet de laatste tijd best pijn bij aanraking of als ik wil rukken, ik heb de laatste tijd mssch iets te veel gerukt, zoals je in mijn vorige topic kon lezen doe ik het bijna dagelijks met mijn broer en 1 keer per week slaap ik bij m'n vriendin waar ik het doe. Kan het zijn dat het teveel is de laatste tijd? Hij ziet ook best rood en krijg hem niet meer omhoog maar mijn ballen zijn wel harder dan normaal, weet iemand wat het is? Ik wil absoluut niet naar de dokter, ik schaam me daar te veel voor en durf ook niet meer naar m'n vriendin te gaan of met m'n broer te rukken. Als iemand weet wat het is en wat ik eraan kan doen, zeg me plsss

-BlauweSmurf


6 reacties

Heyy 

Kan het zijn dat het teveel is de laatste tijd?

Het kan zijn dat je inderdaad een beetje te enthousiast bezig bent geweest.. Ik zal voorlopig maar even stoppen met aftrekken hoe lastig dat misschien ook is. Je moet de pijn ook niet erger maken namelijk.

 

 

Hij ziet ook best rood en krijg hem niet meer omhoog maar mijn ballen zijn wel harder dan normaal, weet iemand wat het is?

Wij zijn geen experts op dit gebied en kunnen dus ook geen diagnose stellen.. Er kunnen veel mogelijkheden zijn voor een pijnlijke penis en omdat je aangeeft dat het rood is zou het kunnen dat er misschien een ontsteking zit.

 

 

Ik wil absoluut niet naar de dokter, ik schaam me daar te veel voor

Ik raad je toch aan om naar de huisarts te gaan. Het is misschien erg ongemakkelijk, maar de huisarts ziet dit soort dingen erg vaak. Het is echt niks om je voor te schamen! De huisarts kan een diagnose stellen en kan je eventueel ook iets meegeven om de pijn / een eventuele ontsteking te verminderen. Het moet niet iets ernstigs zijn dus je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen!

 

Groetjes van mij!

@NaamNietBekend 

Bedankt voor je reactie! Ik zou het mssch overwegen om toch naar de huisarts te gaan. Ik ben de laatste tijd mssch iets te enthousiast bezig besef ik zelf. Het word ook wat erger want plassen doet zelf pijn of als ik van onderbroek switch doet het pijn dus ik kan hem zelf niet meer aanraken. Ik ben wel erg geil eerlijk gezegd en vind het moeilijk om er niet aan te komen, iemand mssch een idee zodat ik ni meer zo geil ben en niet hoef te rukken? En kunnen mijn ouders erachter komen als ik naar de huisarts ga?

BlauweSmurf

Heyy 

Ik ben wel erg geil eerlijk gezegd en vind het moeilijk om er niet aan te komen, iemand mssch een idee zodat ik ni meer zo geil ben en niet hoef te rukken?

Ik weet niet of er echt een tip is om het gevoel compleet te laten verdwijnen. Hormonen spelen een grote rol in je lichaam waardoor je behoefte hebt aan seksuele dingen.

 

Wat je kan proberen is afleiding zoeken. Probeer als je het gevoel op voelt komen er geen aandacht aan te besteden en iets anders te doen. Een stuk wandelen, muziek luisteren, een boek lezen, een tekening maken of een hobby uitvoeren. Iets wat je leuk vind om te doen zodat je niet bezig bent met de geile gevoelens.

 

En kunnen mijn ouders erachter komen als ik naar de huisarts ga?

Dat hangt een klein beetje van je leeftijd af. Als je tussen de 12 en 16 bent kan je gewoon alleen naar de huisarts en hij/zij mag niks aan je ouders vertellen zonder jouw toestemming, maar als er een behandeling moet komen met bijvoorbeeld pijnstillers moeten je ouders volgens mij wel toestemming geven. Als jij dit niet wilt kan je dit overleggen met de huisarts zodat die er misschien rekening mee kan houden. Als je ouder bent dan 16 jaar word je in de medische wereld als volwassene gezien. De huisarts mag dan ook zonder toestemming van je ouders een behandeling voorschrijven.

 

Groetjes van mij!

@NaamNietBekend 

Bedankt! Ik ben 16,5y dus dat is geen probleem. Ik heb nog 2 vragen als da ni erg is. Weet u of de huisarts daaraan gaat voelen ofz want mijn pik word nogal snel stijf bij aanraking en maybe als hij daar lang gaat aan prutsen nog een stapje verder. En mijn 2de vraag is hoe vertel ik mijn vriendik dit, ik ga morgen bij haar slapen maar het is nogal akward en schaamtelijk om te zeggen dat m'n pik overbelast is ofz, heb je daar mssch iets op?

BlauweSmurf

 

Heyy 

Weet u of de huisarts daaraan gaat voelen ofz want mijn pik word nogal snel stijf bij aanraking en maybe als hij daar lang gaat aan prutsen nog een stapje verder.

 

Kijken gaat de huisarts in ieder geval sowieso en er is inderdaad een kans dat er ook gevoelt moet worden, maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid vertellen. Het is op zich niet erg als je een erectie krijgt ook dat heeft de huisarts waarschijnlijk vaak genoeg gezien en je kan er ook niet veel aan doen.. Het is misschien ongemakkelijk, het maakt de huisarts denk ik niet echt veel uit. 

 

hoe vertel ik mijn vriendik dit, ik ga morgen bij haar slapen maar het is nogal akward en schaamtelijk om te zeggen dat m'n pik overbelast is ofz, heb je daar mssch iets op?

 

Gewoon eerlijk zijn is daarop denk ik toch echt de beste oplossing. Je kan vertellen dat je veel pijn hebt in je penis en hem niet moet belasten om nog meer pijn te voorkomen . Dat zal je vriendin denk ik echt wel begrijpen hoor!

 

Groetjes van mij!

@NaamNietBekend 

Okey bedankt! Ik heb morgen al een afspraak met de huisarts en daarna ga ik naar m'n vriendin en zal ik het haar vertellen. Heel erg bedankt!

BlauweSmurf

 

 

Reageer