Vraag

Penis

  • 10 July 2020
  • 6 reacties
  • 244 Bekeken

Badge

Hoe kan ik mijn schaamhaar scheren want het zit erg in de weg met het aftrekken


6 reacties

Het ergste eraf knippen, dan gewoon met scheerschuim/-gel  en een scheermesje scheren.

Het beste is ff van te voren douchen zodat je poriën open gaan (helpt tegen rode bultjes), en misschien ff de wasbak vol laten lopen en vaak je mesje schoon spoelen.

Je kunt het natuurlijk ook trimmen, dan hoef je niet te klooien met scheermesjes

 

Badge

Hoe? 

Hoe trimmen?

Met een trimmer.

 

Sorry, misschien een heel droog antwoord, maar zo het zo'n apparaat nou eenmaal.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Soms worden ze ook nog wel eens tondeuse genoemd. Gewoon soort scheerapparaat.

 

Groetjess

Heyy

Het gemakkelijkste is gwn knippen zodat grotendeels weg is.

Als het dan nog te lang is kun je zoals @xLisa  aangeeft scheren. Met scheerschuim of scheergel. Dan smeer je het haar dat je weg wilt lekker in met schuim/gel. Daarna pak je een scherp scheermesje en scheer je met de richting van je haartjes mee. van boven naar beneden dus. Anders heb je last van irritatie. Spoel tussendoor je scheermesje ff.

Ikzelf scheer nooit me balzak omdat ik het eng vindt :) . Ben dan altijd bang dat ik in m'n vel snij, dat is namelijk niet aangenaam. Zeker niet op een gevoelige plek als je balzak.

Groetjs

Reputatie 3
Badge +4

hey, tompoboi 

 

ik doe het altijd onder de douche en dan met een scheermessen zonder een of andere champo.

 

tip maak eerst de plek waar het schaamhaar zit iets kouder dan dat je normaal in je douche doet(niet te veel dat het echt koud word) en maak het daarna weer warm maar wel zodat het geen pijn doet

 

oja kaas123 om mijn balzakhaar te trimmen gebruik ik meestal een schaartje zodat ik niet met een scheermessen er over heen moet

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Reageer