Vraag

Penis 11 cm


  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn penis is stijf 11 cm en ik ben nog niet zo lang 15 is dat te klein ik schaam me er eigenlijk wel voor als we met gym omkleden zie ik dat de andere jongens hem allemaal groter hebben en zou mijn penis nog groeien

11 reacties

Waarom regeert niemand?

En zijn er condooms in die maat ...?
Volgensmij zijn er jongens met nog kleiner van jouw leeftijd
Kleinst gemeten penis bij een onderzoek was 4 cm van een volwassene.
hoi 1212_,

slappe piemels heb je ook in soorten en maten en een kleine(re) slappe wil niet zeggen dat die stijf ook kleiner is dan een grote(re) slappe. Dat kan best veel verschillen. Op jouw leeftijd kunnen de verschillen onderling best groot zijn, want niet iedereen komt op hetzelfde moment in de puberteit. Hieronder alvast een overzichtje van piemellengtes en omtrekken.

Voor meer info over hoe ver je in de puberteit bent enzo kun je info vinden op andere topics van de kindertelefoon, bv. https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/penis-lengte-ben-bang-niet-meer-goed-komt-22031/index1.html#post189449

Hier is een linkje naar een artikel “Hoe groot is een ‘normale’ penis?”, zie http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=15407

Gemiddelde lengte en dikte penis volgens leeftijd
Leeftijd Lengte (in cm) Omtrek (in cm)
12 7-10,4 7,6
13 8,7-13,6 9,9
14 9,8 -14,6 10,1
15 11,8 - 15,3 10,6
16 12,5 - 15,7 11,0
17 13,5 - 15,9 11,3
18 13,7 - 16 11,7

Sorry het lukt me niet om die kolommen goed onder elkaar te krijgen. De eerste getallen met het streepje ertussen zegt iets over de lengte, het achterste getal iets over de omtrek.

Met ‘normale’ wordt hier bedoeld een ‘gemiddelde’ penis. Dus eigenlijk wordt er niet gesproken over ‘normaal’ of ‘abnormaal’. Sommige jongens zitten er iets onder of krijgen het op een latere leeftijd, andere jongens er iets boven of krijgen het op jongere leeftijd.

Kijk ook op sexwoordenboek voor info, zie https://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=229811.msg9888899#msg9888899

De vraag of er ook condooms is jouw maat zijn heb ik in een ander topic van jou beantwoord
Je penis groeit door tot je 18de. Sommige mensen denken zelfs dat ie doorgroeit tot je 21e. Maak je dus geen zorgen! Voor de vraag over condoommaten moeten we de omtrek van je penis weten en niet de lengte.
De Meester van poëzie
Hij groeit nog door , ook al is ie klein dat maakt niks uit hoor
Mensen geven om jou niet om je lul
Dus maak je geen zorgen ook al heb je een kleine knul
Hij is nog geen eens zo klein, eentje van 4 cm die doet mentaal pijn
Dus maak je geen zorgen het komt allemaal goed
De vrouwen zien later wel wat je Frummel het best doet
- Angovis
Beermeneer m'n omtrek is 9 cm en lengte 11 als m'n penis stijf is
1212_ Er zijn condooms voor jou omtrek. Jij hebt dan condooms nodig met een nominale breedte van 47mm. Als je dat opzoekt krijg je zo een lijst met condooms voor jou penis.

Toevallig ik ben ook 15 jaar en stijf 11cm maar bij mij in de klas kijk ik nooit nasr de andere zijn penissen

Reputatie 5
Badge +3

Toevallig ik ben ook 15 jaar en stijf 11cm maar bij mij in de klas kijk ik nooit nasr de andere zijn penissen

Ondeugende profiel foto heb je trouwens....

je hoeft je er niet voor te schamen, heb ook niet echt een grote. Volgens mij boeit het meisjes ook vrij weinig,  accepteer je zelf… makkelijker gezegd dan gedaan, heb me ook een lang tijd onzeker er over gevoeld. Zat het om de week op de meten met een liniaal, was ongeveer een jaar terug dus was toen ook jou leeftijd haha alleen dit bericht is van 3 jaar terug dus je bent vast wat ouders geworden. Hoop dat je al wat minder onzeker bent geworden in de tussen tijd

groetjes pedoebie 

Reageer