Skip to main content

Penis

• November 5, 2025
  • 9 reacties
  • 431 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo! Ik ben 15 jaar en heb even een vraagje durf het nergens anders te vragen.. Ik ben best wel onzeker over mijn penis en dan heb ik het niet over hoe lang die is want ik denk wel dat die best normaal is maar als ik andere jongens in hun onderbroek zie zit er bij hun zonder dat hun penis stijf is echt een grote dikke bobbel bij mij is dat niet zo heel erg fel denk ik en ben er wel jaloers op want ik denk dat meisjes dat best wel aantrekkelijk zullen vinden als een jongen voor hun staat in zijn jeans broek en je ziet die bobbel nog.. ik kan het misschien omschrijven met dat ik denk dat mijn penis niet zo veel naar “buiten” steekt als hun is dit normaal? Komt dit nog? En zijn er dingen waaraan ik dit kan veranderen fitnessoefeningen voor je penis meer “zichtbaar” te maken? Ik weet het niet zijn er nog mensen die zich hier onzeker over voelen? Of die dat ook hebben? 

9 reacties

• November 5, 2025

Als ik het goed begrijp, ben je onzeker over je bobbel. Slappe piemels zijn er in vele maten. De lengte van de slappe zegt niets over de lengte van de stijve.  Sommige jongens hebben een half stijve, dat geeft een vertekend beeld. 

Ik denk dat het soort onderbroek (strakke slip of wijde boxer) ook mee speelt met het beeld van de bobbel. 

Je piemel hangt over je balzak, redelijk tussen de ballen in, denk ik. Je hebt vermoedelijk een hangzak. Bij een strakke hoog gedragen zak  komt het inderdaad iets meer naar voren. Of bedoelde je jou stijve piemel?  Bij sommige steekt deze vooruit, horizontaal dus. Bij andere staat deze overeind, verticaal dus. (Dit heb ik.)  En vanzelfsprekend zijn er piemels die daar tussen in vallen.  Schuin naar voren zeg maar.  Iedere piemel is uniek en perfect. 

Dus niet onzeker zijn, over je bobbel of slappe piemel.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 5, 2025

-- onnodige quote verwijderd--

@GijsD Welke onderbroeken raad je aan om dit moment draag ik maat M van Calvin Klein en sommige van Jack&Jones (zijn strakke onderbroeken) 

• November 5, 2025

@Elias  Ik kan je niets aanraden, dit is puur een persoonlijke smaak. Maar ik kan je wel vertellen welk ondergoed in mijn kast ligt, en waarom ik die keuze gemaakt heb. Ik draag ruim zittende katoenen boxershorts. Omdat ik strakke materialen zoals polyester of elastaan haat. Katoen is een huidvriendelijke en ademende stof. Ik koop deze bij de Hema of Zeeman, vanwege de prijs kwaliteitsverhouding.

• November 6, 2025

@Elias  bij mij zie je ook amper iets als ik in onderbroek sta. Het klinkt misschien raar maar misschien zitten je ballen wat meer ‘verstopt’ tussen je benen. Misschien help het dat als je je onderbroek aan trekt dat je met je hand je piemel en ballen wat naar voren trekt. En misschien is jou slappe piemel ook heel slap (mijn slappe is ook heel slap). Er zijn jongens waarbij hun slappe piemel nu eenmaal nog een beetje ‘stevig’ is

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

Er zijn ook jongens die een opgerolde sok voorin hun onderbroek stoppen om indruk te maken.  Misschien helpt dat met je onzekerheid.  Ik denk niet dat er fitnessoefeningen bestaan om een duidelijker zichtbare penis te krijgen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 6, 2025

Er zijn ook jongens die een opgerolde sok voorin hun onderbroek stoppen om indruk te maken.  Misschien helpt dat met je onzekerheid.  Ik denk niet dat er fitnessoefeningen bestaan om een duidelijker zichtbare penis te krijgen.

Hoe bedoel je precies opgerolde sok? 

• November 6, 2025

Ik ontdekte net dat er ook speciaal heren ondergoed bestaat. Iets van corrigerend of comfy.  

Zou jij in een strakke speedo, of naakt durven te zwemmen. Waar niemand jou kent, en je gegarandeerd geen bekenden tegenkomt. Je bent helemaal onbekend en anoniem zeg maar. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 7, 2025

(Quote verwijderd door de KT)

Nee durf dat niet.. ben bang wat andere van mij gaan vinden 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 7, 2025

@Elias gewoon: je neemt een sok, rolt die tot een bolletje en stopt die in je onderbroek zodat het lijkt alsof je een grote bobbel hebt. Maar als je dan je onderbroek uittrekt voor een verwachtingsvolle jongen of meisje, val je wel flink door de mand.

Sommige meisjes stoppen ook extra vulling in hun bh om anderen te laten denken dat ze grotere borsten hebben.  De wereld zit vol bedrog.