Vraag

Pedo meester graag reageren

  • 6 June 2016
  • 4 reacties
  • 593 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik zit in de 1e en heb een pedo meester hij zit aan men schouders en hij is altijd boos maar naar mij lacht die altijd vandaag in de les bleef hij maar naar me kijken werd er gek van hij ging bijna 10 min bij men tafel staan om te kijken hoe ik werkte heeft iemand tips want word er gek van alvast bedankt

4 reacties

Hoi horsesaremylife13,
Ik zou het zeggen tegen je meester dat je dit niet fijn vind. Misschien heb je gewoon een hele vervelende klas en ben jij niet vervelend? En dat kijken kan ook willekeurig staren zijn, maar dat kan ik niet goed beoordelen.
Succes!
Pin
Mocht het nou echt te ver gaan en stopt hij niet als je zegt dat je het niet prettig vind. Ga dan gewoon met je mentor/teamleider over die docent praten. Desnoods met die docent erbij
Hey,
Heb je bij de docent aangegeven dat jij het niet fijn vind als jij je aanraakt of de hele tijd naast je staat? Door het aan te geven kan hij er iets in veranderen.
Iedereen's grens ligt ergens anders en iedereen van signalen anders op. Ik denk dat hij zich er niet van bewust is dat jij dit als onprettig ervaart. Tuurlijk kan het ok zijn dat hij er meer mee bedoelt, maar daar kan je vanzelf achter komen als je met hem het gesprek aangaat.
Ik denk niet dat het slim is om zomaar in de klas te roepen 'he raak me niet aan!'. Dat geeft een hele ongemakkelijke situatie waar niemand iets mee kan. Kan je na of voor de les even naar hem toe gaan?
Kus,

ik zou het gaan melden aan iemand die je vertrouwt of een vertrouwingst persoon op je school of aan je mentor

Reageer