Skip to main content
Vraag

Paniekaanvallen door stijve in gymles

• March 29, 2021
  • 10 reacties
  • 857 Bekeken

Hoi,
Ik was laats met gymles en ik zag die lekkere mijsje lopen, Toen kreeg ik een stijve en was ik bang dat iedereen dit zou zien met het gevolg dat ik een paniekaanval kreeg,
Toen heeft mijn gymdocent mij laten bij komen in de leraren kamer,
Ik ben trouwens 13 jaar en ik vroeg me af of een van jullie tips heeft voor een stijve in de gymles

?

10 reacties

• March 29, 2021

Hoi Jordi,
Dit is me laatst ook overkomen, succes verder.

• March 29, 2021

Hey daar!

Wat onwijs vervelend om te horen dat je last hebt van paniekaanvallen, ik weet hoe vervelend deze zijn en hoop dat je hier snel minder last van krijgt.

Een stijve krijgen is heel normaal, en hier hoef je je zeker niet voor te schamen. Het is de natuur! Ik denk niet dat je er heel veel tegen kunt doen. Probeer als het gebeurt je gedachtes ergens anders te zetten, en ga eventueel even naar de kleedkamer of het toilet en wacht totdat hij weer weg is.

Groetjes!

• March 29, 2021

Hoi Jordi,

Reageren op je eigen topic… Beetje apart, vind je niet?

Vergeten te switchen naar je andere account??:thinking:

• March 29, 2021

Ik zouw er pordeeren niet te veel natedenken of ze het zouden zien. Niemand kijkt of je en stijven heb of niet.en anders kan je je zelf  af trekken voor gym dat je minder snel geil woord.

• March 30, 2021

Buik inhouden dan gaat je stijve weg

• March 31, 2021

Denk aan dingen waar je van walgt of dat niets met dat soort dingen te maken heeft, kan ook soms helpen. Wel heel vervelend van je paniekaanvallen, ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

• March 31, 2021

je kan meerdere boxer onderbroeken over elkaar aandoen dan blijft ie tegen je aan zitten.

• April 16, 2021

Hoi Jordi,

hahaha

• April 16, 2021

Denk aan iets anders

• April 16, 2021

Hoi Jordi,

Ja dacht ik ook 😂