Vraag

Paardrijden is geil?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hallo allemaal, ik ben Doortje en ik zit al lekker lang op paardrijden, al zo'n 8 jaar geloof ik (ben inmiddels 15). We hebben een hoop nieuwe zadels gekregen enzo en een daarvan is super chill😎 Meestal met galopperen dan geeft dat zadel me toch zo'n lekker gevoel aan me vagina. Omdat er een soort van harde bobbel in het zadel zit, alleen.. het is wel ongelofelijk lekker maar tijdens de les begin ik toch een beetje zacht te gaan kreunen en je ziet soms in mijn roze rijbroek een vlek omdat ik dus nat ben geworden.. Hoe kan ik dit oplossen? Ja ik weet het dit is allemaal een beetje een gek verhaal enzo maar kan alleen mij overkomen😂 Toen ik mijn eigen pony Doerak aan het rijden was in me eentje, ben ik zelfs een keer klaargekomen..😅😂
groetjes Doortjeeeee

11 reacties

Ik reageer maar ff. Uuuhhhhmmm geen idee eig. Misschien kan je wat verzitten zodat het minder, laten we zeggen, opwindend is? Of doe een donkere broek aan, dan zie je de vlek niet en kan je toch lekker klaarkomen😉
Misschien een maandverband

Goed achterin je zadel zitten, heup een beetje kantelen zodat je vagina overdreven gezien, omhoog wijst. Het maandverband was een goed idee. Misschien dat een tampon ook nog wel helpt om zulke plekken te voorkomen. Lijkt mij dat een tampon dat ook gewoon goed absorbeert. Iemand die weet of dat helpt?

Badge +3

Ik zit ook op paardrijden en geloof ke ik heb dat probleem ook en dat is zo lekker maar hoe ik het oplos is dat ik een dunne maandverband in doe en dan gwn mezelf laat klaarkomen  zonder te kreunen en dan neemt het maandverband de nattigheid op dus je gaat niks zien geloof ke het gevoel is zo lekker 

Reputatie 1
Badge +1

neem gewoon maandverband en ga wat meer achterin je zadel zitten. Misschien kan je als je gaat galopperen  wat meer in een verlichte zit gaan rijden, dan niet overdreven ver maar gwn een beetje in de verlichte zit rijden helpt bij mij altijd.

 

Reputatie 1
Badge

ik ga ook 3 keer per week paardrijden en als je voelt dat je bijna gaat klaarkomen of te nat wordt ga even terug in stap, dan neemt het naderende orgasme wel weer af. helpt wel bij mij.

Ik heb zelf 1 keer paard gereden met me beste vriendin kon me niet echt herinneren dat ik het opwindend vondt en ik reed ook nog eens paard in me bikini. 

Badge


Ik heb echt geen idee maar vinger je dan ook jezelf 

 

Reputatie 1
Badge


 

Is niet raar ik zou wachten tot je moet plassen en dan op het paard/zadel gaan zitten dat geeft een lekkerder gevoel je kan ook paardrijden met je deken voelt ook lekker 

Reputatie 1
Badge

draag een inlegkruisje en misschien een donkere broek!

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind dit een leuk topic. En ik kan me heel goed voorstellen dat het geil kan zijn op paard te rijden. Helaas zit ik niet op paardrijden! Maar het inlegkruisje lijkt me wel een oplossing. Verder is het denk ik alleen maar leuk om tijdens het rijden je een beetje geil te voelen. 

Liefs Floor

Reageer