Vraag

overgevoelige eikel

  • 2 June 2021
  • 5 reacties
  • 437 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben 17 jaar (jongen) en zou graag antwoord willen op mijn vraag, in de andere topics is dit niet het geval. 
 

als ik mijzelf aftrek doe ik dit altijd met de voorhuid erover heen. Laatst probeerde ik het zonder voorhuid en dus stimuleerde ik met glijmiddel dus mijn eikel. Met als gevolg een niet heeeel fijn gevoel en urine verlies door (ik denk dat de prikkels te enorm waren) 

 

nu is mijn vraag, wat kan ik er aan doen?

 

en ik heb nog geen orale/sex gehad.

ik ben dus bang dat als een meisje mij pijpt ik het niet fijn vind en de prikkels zo erg worden dat ik urine verlies. Ook merk ik dat mijn penis minder stijf word als ik ga aftrekken zonder de voorhuid over de eikel.

 

En daarnaast dus ook bang als ik sex heb met een meisje dat het zo erg gaat kriebelen dat ik het niet fijn ga vinden en weer tot gevolg urine verlies

 

mvg Joran 


5 reacties

Bij seks, oraal of vaginaal gaan er spiertjes in je penis samentrekken waardoor er geen urine meer uitkan, ander kan je ook even naar het toilet gaan voor seks.

-onnodige quotes verwijderd-

maar als je zelf aftrekt moet dit ook gebeuren toch?

 

hoezo komt er dan wel urine uit?

Reputatie 7
Badge +7

Misschien moet je eraan wennen ofz, maar als je je er echt zorgen om maakt zou je altijd naar de huisarts kunnen gaan. Schaam je daar vooral niet voor want daar is de huisarts voor!

Heyy

 

Wat Randomperson zegt klopt inderdaad. Bij seks in wat voor vorm dan ook zorgt de prostaat ervoor dat je geen urine meer kan verliezen en er zaadcellen vrij komen. Volgens mij hoort dit ook zo te zijn als je je aan het aftrekken bent. Wat je kan doen is voordat je gaat aftrekken of voordat je eventueel seksuele dingen gaat doen met een meisje even naar de wc gaan zodat je blaas leeg is.

 

Verder is het vrij normaal dat je eikel (over)gevoelig is. Wat je kan doen is elke keer iets langer/meer aftrekken zonder je voorhuid over de eikel heen. Op een gegeven moment zal je dan merken dat je eikel minder gevoelig begint te worden omdat je er aan begint te wennen en misschien gaat het dan ook lekkerder voelen.

 

Als je eikel zo overgevoelig blijft en je er last van hebt kan je altijd even langs de huisarts en bespreken wat de mogelijkheden zijn om dit minder te maken.

 

Groetjes van mij.

-onnodige quotes verwijderd-

Ja, ik begrijp het. Maar ik wil uiteraard niet naar de huisarts hiervoor. Dat laat ik liever achterwege eerst. Ja voor het aftrekken zonder voorhuid, ben ik naar de wc geweest maar dan komt er altijd nog wat restjes uit.

 

en het voelt dan ook inderdaad niet prettig. 

Reageer