Vraag

Over seks schrijven in mijn boek

  • 25 December 2020
  • 3 reacties
  • 263 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

So, ik ben bezig met een boek te schrijven waarin ik best wel seksuele scènes in voor wil laten komen (ik bedoel; vingeren en misschien zelfs wel écht seks en zo), alleen durf ik dat niet omdat ik bang ben dat als ik het boek ooit uitgegeven krijg mensen uit mijn omgeving en zo me raar zullen vinden omdat ik als 14 jarig meisje zo uitgebreid/vaak/gedetailleerd over dingen als vingeren en seks schrijf. 

Kunnen jullie me helpen pleeeeaasseeee😭🥺🥺🥺


3 reacties

Ik kan je niet beloven dat je niet gek gaat worden aangekeken. Het zou kunnen, en is natuurlijk afhankelijk van meerdere dingen zoals hoe je ouders denken over seks, je omgeving, maar ook hoe oud je bent mocht het serieus worden uitgegeven. Verder kan je natuurlijk altijd een boek schrijven onder een pseudoniem (andere naam). Tim Hofman schrijft bijvoorbeeld als "de broer van roos". 

Verder zijn boeken met seksscenes en nogal gedetailleerde maar soms platte teksten helemaal niet gek, juist gigantisch populair. Het bekendste voorbeeld natuurlijk Fifty Shades maar ook Turks Fruit van Jan Wolkers of bijna alle boeken van Ronald Giphart.

Ik vindt het persoonlijk trouwens helemaal niet gek en ik moedig je juist aan te schrijven zoals jij het wilt!

Ik zou het doen als JIJ er blij van wordt En als je het graagwilt schrijven . Ik snap dat je bang bent voor reacties van anderen maar als jij het wilt doen moet je naar je hart luisteren 

Ik weet het niet , ik las zelf nooit over seks in de boeken . Op net Netflix zag ik wel films zoal  Historisch drama's en boekverfilmingen waar wel is  seks  in voor komt  Hooit heeft iemand dat wel is op geschreven 

Reageer