Vraag

Over seks beginnen met vriend

  • 13 December 2019
  • 2 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik heb een vriend en we hebben ongeveer 2 maanden wat. Ik ben 17 en hij ook. Allebei nog steeds alleen gezoend en ook is dit voor ons allebei de eerste relatie. Alleen ik denk de afgelopen tijd alleen aan seks met hem en ik denk dat ik er klaar voor ben of in ieder geval een stapje verdergaan dan zoenen, maar hoe kan ik erachter komen of hij dit ook is zonder het direct aan hem te vragen. Of hoe moet ik hem opwinden zodat hij ook zin krijgt in seks met mij. Ik wil het niet direct vragen want ik ben bang hem af te schrikken. Heeft iemand tips?


2 reacties

Hallo Fleur2003 :)

Ik denk dat je hem het best kan opwinden en dan kun je zijn reactie proberen te bekijken of hij het fijn vindt. Als je het bespreekt, dan is het misschien minder opwindend.

-Dr8gon99

Als jullie weer aan het zoenen zijn voorzichtig over zijn rug strijken en langzaam naar beneden gaan over zijn brillen  Als hij goed reageert daarna kijken of hij het goed vind als je verder naar voren gaat met je hand en daar over zijn broek strijkt  Grote kans dat hij het zelfde bij jou gaat doen  Als dat gebeurt kan je proberen om zijn broek los te doen en zijn lul aanraken en voorzichtig aftrekken  Als hij dan in jouw broek gaat en je gaat vingeren dan komt de rest ook wel  

Reageer