Skip to main content

Is het raar als je aan seks denkt als je 12 jaar bent? (Ik ben trouwens een meisje) 

Kan je aan jongens vragen om het te doen. Wat denken ze daar van?

En nog tips voor masturberen?

(16, jongen(

yo, nee het is helemaal niet raar dat je daar zin in hebt, zomaar aan jongens vragen is misschien niet zo’n goed idee je kan beter in een relatie zitten ofzo. En tips voor masturberen kan ik je niet geven als jongen hahaha

Heyy,

Nee het is zeker niet raar dat je op je 12e al aan seks denkt. Je begint de puberen en je hormonen gieren door je lichaam. Het is heel normaal dat je nu ook seksuele gedachtes begint te krijgen en dat hoort bij je leeftijd.

Een random jongen vragen om het te doen is niet echt handig om te doen dus dat zou ik niet doen. 

Tips voor masturberen kan je vinden op het forum als je in de zoekbalk opzoekt ‘masturberen tips meisje’ vind je genoeg resultaten en je kan ook een kijkje nemen op de site https://sense.info/nl voor tips.

Groetjess, ItsJustMe 

Nee het is zeker niet raar dat je daar aan denkt! 
Als ik jou was zou ik het niet vragen aan een jongen, maar eerst is solo sex proberen: stap1: zorg dat je alleen thuis bent!

stap2: kijk waar je het fijnste ligt of zit en zoek je houding.

stap3: als je een klijn spiegeltje hebt, kan je is rustig naar je vagina kijken.

stap4: spuug op je hand en smeer het op je vagina, ga dan rustig met 2 vingers over je vagina heen.

Stap5: niet glad genoeg spuug er nog wat op en wrijf hoe jij het fijn vindt.

stap6: ga met je wijsvinger (zorg dat je korte nagels hebt) in je vagina en haal hem er weer uit. 
stap7: ga erin en eruit (je kan het ook sneller gaan doen of met 2 vingers) 

hopelijk heb je er wat aan! En laat je me weten of het is gelukt?💕

Heyy 

ik denk er dan ook al over op me twaalfde maar zoals de andere zeggen lijkt me het ook geen goed idee ik deed dat zelf niet heb er over gepraat en mastruveer gwn vaak en denk er aan dat iemand anders het doet Miss helpt dat? Xx 💕

Reageer