Vraag

Ouders zien pijpen... ?

  • 2 August 2018
  • 9 reacties
  • 1927 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik lag in een tent te slapen (met mijn ouders en broer)
Toen mijn ouders er uit gingen.
En later ging ik er uit en toen zag in mijn moder pijp bewegingen maken...
Ik ben toen trug gelopen en dit gaan schrijven...

Wat kan ik nu het beste doen

Groetjes
Jari123

9 reacties

Niets, I guess.

Ik zie het nut er niet van in om dit in een gesprek met je ouders op te brengen, dus ja...
Ik zou het proberen te vergeten want uuhh ja, nogal niet iets geweldigs om aan te zien. En bekijk het zo... het betekend dat je ouders van elkaar houden dus dat is alleen positief....
Ja, das wel raar om te zien. Je ouders hebben blijkbaar nog veel plezier met elkaar op sexueel gebied en dat is, zoals @anoniemplz zegt, positief.
Probeer het te vergeten ;)
Gr,
FLB
Je kan het beter vergeten. En je hebt je moeder pijp bewegingen zien maken maar dus niet gezien dat ze echt aan het pijpen was. Misschien was ze wel iets anders aan het doen en leek het op pijpen. Je ziet soms best wel een filmpje op YT of FB met dat mensen net alsof doen dat ze pijpen en dan vervolgens doen ze iets anders.

Maar beter vergeet je het gewoon je kan er toch niks aan doen.

^
Future
Hoi

Je hebt iets gezien wat je misschien liever niet gezien had. Ik weet niet hoe de band is die je met je ouders hebt, maar als jullie open zijn op dit vlak, zou je dit met hen kunnen bespreken, en zeggen dat je ervan geschrokken bent. Als je dat geen fijn idee vindt, kan je het met een vriend(in) bespreken. Op zich is het iets normaal wat mensen doen, dus maak je geen zorgen.

Groetjes
x
Laten we het erop houden dat er niks gebeurd is en probeer over je trauma heen te komen?
je hebt een trauma en 2 ouders die van mekaar houden, dus no probleem toch? ja behalven dat trauma maar die ben je over 16 jaar wel weer vergeten
Badge +5
Je had niet verwacht dat je ouders seks hebben met elkaar? Oke, niet tof dat je het gezien hebt, maar so what?
Oké bedankt voor jullie lieve redacties...
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik moet me er gewoon niet veel van aantrekken...

Nogmaals bedankt...

Groetjes
Jari123

Reageer