Skip to main content
Vraag

ouders betrapt met beffen

• June 20, 2025
  • 7 reacties
  • 2565 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii, gisteravond liep ik naar boven en stond de slaapkamer deur van me ouders wijd open en ik wou iets vragen maar tot me verbazing zag ik dat mijn vader mijn moeder van het bevredigen was doormiddel van beffen het zag er best wel romantisch uit moet ik toegeven dus ik liet het erbij zitten hun zagen mij niet, even later kwam ik terug waren ze bezig met seks. ik vraag me nu af wat ik nu moet doen?

groetjess

Aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 6 

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 20, 2025

Grappig dat er altijd gevraagd wordt "wat moet ik nu doen?". 

Het antwoord is heel simpel.  Niks.
Je moet helemaal niks doen. 

Niets dat je doet verandert de situatie of draait iets terug of wat dan ook.  What has been seen can not be unseen, nou weet je ook wat dat betekent.

Of je je er goed of slecht bij voelt, maakt niet uit. Wordt vanzelf minder wat je ook doet (of niet doet).

• June 20, 2025

Hallo,

Je kunt er niks zo veel tegen doen. Ze zijn volwassen en getrouwd dus ze mogen en kunnen gewoon zoveel seks hebben als ze willen. 

Maar wat zou je willen dat er zou gebeuren?

Groetjes

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 20, 2025

Wees blij dat ze het nog zo gezellig maken samen.

Ik zag mijn moeder een tijdje geleden aan de ballen van mijn vader likken terwijl ze hem aftrok.  Ik heb de deur gauw weer dicht gedaan, iedereen heeft recht op privacy.

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 20, 2025

@Diana  ik ga stuk

Mijn ma vroeg een tijdje geleden een x aan mij of ik al een x gebeft was, toen ik “Nee gadverdamme” zei antwoordde ze met “Niks gadverdamme, is juist lekker” 😂 

Ik zou ze gwn lekker laten doen, zoals Diana zegt wees blij dat ze nog zoveel van elkaar houden, een hoop mensen hebben dat niet meer🤷‍♀️

xx

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 20, 2025

Ik heb precies dit ook een keer meegemaakt 😅

wat je kan doen ( als je er heel erg mee zit) is er met je ouders over praten. Want als je met iemand praat lucht dat heel erg op 👍🏽. 
ik hoop dat je hier wat wat aan hebt xx ster 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

@Ster  over dat soort dingen moet je toch niet praten. Wat die ouders deden was heel normaal en voor hen heel leuk, ze moeten dat toch niet gaan uitleggen en zich ervoor  verontschuldigen.  Gewoon die mensen hun pleziertje gunnen.

Forum|alt.badge.img+4

Ik zou gewoon niks doen. Bij mij doen mijn ouders het meestal met de deur dicht. Maar ik hoor ze soms wel eens of als we aan het kamperen zijn zie ik de caravan wel eens schudden, maar dan bedenk ik altijd maar dat mijn ouders nog steeds van elkaar houden en dat een scheiding nog lang niet in zicht is!