Vraag

Oudere vrouw

  • 21 August 2018
  • 12 reacties
  • 973 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kreeg een tijdje geleden een random bericht van een vrouw rond de 40 die opeens met mij wilde praten. Ik dacht eerst: kan geen kwaad om te praten... maar na een tijdje begon het gesprek al snel sexueel te worden.. ze stuurde naar een tijdje naaktfoto’s naar mij en zei dat ze heel graag seks wilde met een jongen zoals ik. Ik heb geen foto’s terug gestuurd maar ik vond de foto’s opzicht niet verkeerd. Dat heb ik ook gezegd. Maar nu wil ze opeens afspreken enzo en ik vraag me heel erg af of dit wel oke is want ze is veel ouder en in principe een pedofiel. Moet ik hier op ingaan?

12 reacties

heyo,
niet doen, je kent haar niet en "zij" kan gewoon een man van 50 zijn die even op google naaktfotos had gezocht en die naar jou gestuurd om je te overtuigen om jou te kunnen zien. en stel het is wel een vrouw van 40, wat is de reden dat ze met je seks wil hebben? en daarnaast je kent haar niet dus is het wel een beetje raar

Ronald
Ik heb de naaktfoto’s met google search nagekeken en ik zag ze nergens... ik kan daarbij ook zien dat ze de foto’s zelf gemaakt omdat er een bepaald tekentje bijstond wat betekent dat je het via de camera in de app hebt gemaakt. Ze zei dat ze seks wilde omdat ze geil werd van jongens rond de 12-16 en naar wat ik van haar heb kunnen vinden is ze wel echt
hmmm, raar. ik denk eigenlijk nogsteeds hezelfde, dat je het niet moet doen, het is een vrouw van 40 die je niet kent dat alleen al. en daarnaast is er gewoon een kans dat ze meer dan alleen even seks wil of totaal geen seks maar andere dingen
Ik was ook niet van plan om het te doen maar wat moet ik zeggen? Moet ik haar aangeven want ze vertelde me dat ze meer ervaring had met dit
je kent haar niet dus je kan heel gemeen haar gewoon blokeren maar wat mij het beste en aardigste lijkt is gewoon iets zeggen als:
"hey mevrouw, ik wil eigenlijk geen seks met u aangezien ik u totaal niet ken en het leeftijds verschil te groot is, daarnaast weet ik natuurlijk niet zeker of u alleen seks wilt.
ik hoop dat u dit wel een beetje kunt begrijpen vanwege mijn en uw leeftijd.

mvg, (naam?)"

dat is wat ik ongeveer zou zeggen tegen zo'n iemand, wat jij wilt zeggen is compleet afhankelijk en al vind je dit goed kan je het nog aanpassen of iets

Ronald
Reputatie 3
Badge +8
Je kunt het beste aangeven dat je verder niets meer van haar wilt horen en dat je geen interesse hebt (om het even netjes te houden) Daarnaast kun je zelf beslissen of je het waard vindt om aangifte te doen. Je kunt waarschijnlijk beter deze hele situatie vergeten en dus geen moeite in een aangifte steken, maar als jij dit anders voelt doe het vooral wel.
Ik vond opzich niet dat ze overkwam als iemand die andere dingen met me wilde maar ze heeft waarschijnlijk met meerdere jongens sex gehad en dit is natuurlijk niet toegestaan
Het lijkt mij niet al te verstandig om met een wildvreemde in bed te duiken, zeker als je zo jong bent en al helemaal als zij zo oud is.
Niet doen!!!

Ik weet niet of je al vaker gedaan hebt maar je wilt toch niet terug denken aan je eerste (of 2 3 what ever) keer met ene vrouwen van 40....

Zij doet dat omdat ze zelf wil. En jij hoeft dat niet te doen. Het fijt dat je bericht twijfelachtig overkomt vind ik genoeg om jou sterk aan te raden het niet te doen

Suc6❤️
Ik ben vooral twijfelachtig vanwege het feit dat ze geen seks met me mag hebben
Kijk als jij je er fijn bij voelt en 't eerder gedaan hebt (voor de eerste keer raad ik het heel erg af) dan moet je doen wat je wilt. Maar het lijkt me niet fijn als dit persoon dit vaker doet en wel echt kinderen dwingt dus als jij er wat aan doet kan je ook andere beschermen soort van... Het mag inderdaad niet voor jou is dat niet strafbaar (geloof ik) aleen voor haar aleen kan ze dan wel zeggen dat je het wou. Maar dan nog is het voor haar strafbaar. Het kan je uiteindelijk denk ik (als 't uitkomt) wel in problemen brengen.

Gewoon goed over na denken en doen waar jij je goed bij voelt ❤️
Het zou niet mn eerste keer worden en naar mijn weten stemde iedereen in.

Reageer