Skip to main content

oudere man reageert niet meer terug nadat ik hem foto had gestuurd van me face met zonnebril op

• September 4, 2025
  • 4 reacties
  • 518 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had gevraagd of een ouder iemand seks met me wou hebben en hij hebt foto met bril op en naam van me en hij reageert nu niet terug maar ik ben bang dat ie alles verspreid terwijl ik niet een gay of bi ben ik wou alleen voor 1 keer met een man iets doen om te kijken hoe het voelt

wat moet ik nu doen want ik ben bang dat alles verspreid word?

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 5, 2025

Oei dit is echt niet goed, die man mag dat helemaal niet doen en jij hebt niks fout gedaan, maar het is gevaarlijk als iemand zegt dat hij je foto’s gaat verspreiden.

Je moet nu echt niet meer met hem praten, alle berichtjes en foto’s bewaren en het meteen aan iemand vertellen die je vertrouwt, zoals je ouders of een leraar.

Je kan ook naar Helpwanted.nl gaan, daar helpen ze kinderen die dit meemaken. Het ligt niet aan jou, die man doet fout, jij hoeft je niet te schamen maar je moet wel snel hulp vragen.

xx liefs Wolf 🐺

• September 5, 2025

Het is niet verstandig om met een oudere vreemde man seks te hebben en zeker dat je je gezicht enz laat zien. Je kunt beter een leeftijdgenoot zoeken

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • September 5, 2025

Hoi ​@Anoniempje10000 ,

we lezen dat je gevraagd hebt om seks met een volwassene te hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

De tip van ​@Wolf  is ook een hele goede, bij www.helpwanted.nl kan je tips krijgen over seksueel overschrijdende situaties die je online meemaakt, zoals deze.

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 6, 2025

Dankjewel ​@Wolf  voor je reactie

ik heb zeg maar de foto gelijk verwijderd en toen daarna reageerde die niet meer alleen ben ik gewoon bang omdat ik gewoon een keer wou voelen hoe het is om seks te hebben met een man maar normaal val ik gewoon op meiden dus ik ben meer bang dat hij mijn foto nu gebruikt om mij slecht te zetten

ik heb de foto wel op snapchat gezet in de chat dus ik kon het zien als ie een screenshot op opsloeg maar ik ben  nu bang dat ie het met een andere telefoon een foto heeft gemaakt en nu het openbaar gaat delen.