Hallo ik heb wat oude onderbroeken van mezelf gevonden ze zijn wat versleten maar ik pas ze gewoon nog. Alleen wil ik er iets geils mee doen weet iemand wat? Het mag alles zijn ik wil er ook wel de schaar erin zetten alvast bedankt voor de reacties
Je kan een jockstrap ermee maken
En ik heb een onderbroek waar al een gat inzat een groter gat gemaakt zodat ik bij mn kontgat kan en me zelf kan vingeren en een gat gemaakt aan de vookant waar precies mijn ballen en lul door kunnen. Dat is ook echt lekker.
achteraan en opzij zo knippen dat je eigelijk in je blote kont rondloopt en dan zo naar school (met een gewone broek erover he)
of een gat vanvoor erin
Thx ik ga er in een aan de zijkanten en onderkant open knippen. Nog meer ideeën?
zijn het boxers of kleine onderbroeken? en welke kleur?
Heb jij ideeën?
Je kan er iets op tekenen?
Heb je al wat uitgeprobeert?
snij de boxers zodat het een rokje lijkt dus de elastiek bovenaan blijft en de rest knip je in een roksjesvorm eventueel in reepjes dan heb je een hoelarokje
achteraan en opzij zo knippen dat je eigelijk in je blote kont rondloopt en dan zo naar school (met een gewone broek erover he)
of een gat vanvoor erin
Dat lijkt me wel wat
Heb je al wat uitgeprobeert?
Iemand nog meer iedeeen
Knip anders in ren onderbroek een gat waar de lul doorheen kan en in de ander een gat bij de anus, en elkaar dan neuken.
En?
En hoe ging het
-onnodige quote verwijderd-
je kan ook klaar komen klaar in je onderbroek
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.