Skip to main content

Hallo ik heb wat oude onderbroeken van mezelf gevonden ze zijn wat versleten maar ik pas ze gewoon nog. Alleen wil ik er iets geils mee doen weet iemand wat? Het mag alles zijn ik wil er ook wel de schaar erin zetten  alvast bedankt voor de reacties 

Je kan een jockstrap ermee maken 

En ik heb een onderbroek waar al een gat inzat een groter gat gemaakt zodat ik bij mn kontgat kan en me zelf kan vingeren en een gat gemaakt aan de vookant waar precies mijn ballen en lul door kunnen. Dat is ook echt lekker.

achteraan en opzij zo knippen dat je eigelijk in je blote kont rondloopt en dan zo naar school (met een gewone broek erover he) 

of een gat vanvoor erin 

Thx ik ga er in een aan de zijkanten en onderkant open knippen.  Nog meer ideeën?

zijn het boxers of kleine onderbroeken? en welke kleur? 

@Arnoniem de meeste zijn boxers ook een paar slips zijn zwart/wit en met wat prints erop 

Heb jij ideeën?

Je kan er iets op tekenen?

Heb je al wat uitgeprobeert?

snij de boxers zodat het een rokje lijkt dus de elastiek bovenaan blijft en de rest knip je in een roksjesvorm eventueel in reepjes dan heb je een hoelarokje 

achteraan en opzij zo knippen dat je eigelijk in je blote kont rondloopt en dan zo naar school (met een gewone broek erover he) 

of een gat vanvoor erin 

Dat lijkt me wel wat 

Heb je al wat uitgeprobeert?

@Ann0 Ja ik heb van 1 boxer de zijkanten en onderkant los geknipt, zit net alsof je in je blote kont in je broek zit. En van 1 boxer alleen de voorkant eruit geknipt ook een lekker gevoel aan je piemel.

Iemand nog meer iedeeen

@Aubien jij hebt toch wel eens seks met vrienden?

Knip anders in ren onderbroek een gat waar de lul doorheen kan en in de ander een gat bij de anus, en elkaar dan neuken.

@Wii  bedankt voor de tip ja ik heb wel eens sex, dan ga ik bij de ene een gat aan de voorkant knippen en bij de ander aan de achterkant kunnen we ook wisselen van onderbroek 

@Aubien  laat je weten hoe het is gegaan?

@Wii morgen (zaterdag) blijft er een vriend van me logeren dus ik laat het zondag weten 

En?

En hoe ging het @Aubien 

-onnodige quote verwijderd-

@Wii sorry voor de late reactie maar had een drukke week. Ik heb bij 1 slipje een gaatje geknipt waar net m’n piemel en ballen doorheen passen, en bij een boxer aan de achterkant. Mn vriend heeft me toen stijf gepijpt en heb hem toen op z’n hondjes geneukt. Het is echt een heel raar gevoel, je hebt iets van kleren aan en toch neuk je iemand. Daarna hebben we van onderbroek gewisseld en heb ik hem stijf gepijpt en heeft hij mij geneukt ook hij gaf toe dat het een apart gevoel is. Daarna even wat gekletst. En na een half uurtje in zijn boxer aan de voorkant een gat geknipt en hebben we in standje 69 elkaar nog gepijpt. En als laatste hebben we onze onderbroeken uit gedaan en zijn we lepeltje lepeltje gaan liggen ik heb m’n piemel bij hem in z’n kont gestopt en zo zijn we min of meer in slaap gevallen 

@Aubien heel erg van genoten dus 😜

je kan ook klaar komen klaar in je onderbroek

Reageer