Vraag

Oude mannen aantrekken?

  • 28 November 2018
  • 7 reacties
  • 1606 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Ik ben atm 15 jaar oud en ik vind het erg spannend om aandacht te krijgen van oudere mannen ( vanaf 30 tot ongv 55). Elke vorm van aandacht kan ik geen genoeg van krijgen. En ik hoor/zie/merk ook vaak dat ik de aandacht van mannen trek. Zoals laatst op een verjaardagsfeest zat een man te flirten met mij ; aanraken, complimentjes geven etc, (hij was getrouwd), en sommige docenten doen dit ook. Is dit normaal, en herkent iemand dit gevoel?

xx anoniem

7 reacties

Iemand?
Reputatie 3
Badge +3
Ik ken het gevoel niet. En zou het ook niet willen merken.

Dat je een soort aantrekkingskracht krijgt van mannen jong of oud is niet heel vreemd. Er zijn meerder meisjes en/ jongens die dat hebben. Dat heet experimenteren. Met gevoelens. Iets met puberteit en hormonen. Heel normaal dus.

Wel wil ik zeggen dat je erg moet oppassen met deze gevoelens. Het klinkt allemaal heel leuk en onschuldig en misschien lijkt dat ook wel zo. Maar er zijn grote risico's bij dit soort dingen.

Er lopen (helaas) mensen rond hier op de wereld die andere dingen van plan zijn dan jij momenteel hebt. En dan kan een leuke oude man van 50 jaar wel met je flirten en oh wat leuk. Tot dat die je meeneemt in de bus of auto en van alles met je gaat doen.

Je snapt wel wat ik bedoel (hoop ik).

Beetje flirten is goed, maar hou het aub beperkt ga niet te ver in je flirten of aandacht zoeken. Want dat kan heel fout aflopen!

^
Future
Hoi xfanoniem.

Je bent niet de enige hoor. Mijn oom vertelt me hoe ik meisjes kan krijgen en zegt ook wel dat sommige jonge meiden met hem flirten. Dat vind hij wel lief. Kun je niet zoveel aan doen dat je die gevoelens hebt voor een oudere man.
Reputatie 1
Badge +1
Hallo,

Ik ken je gevoel, ik heb namelijk PRECIES hetzelfde. Van docenten maar ook van buitenaf krijg ik veel aandacht. Maar dan heb ik (zeggen veel mensen) ook wel het uiterlijk meezitten. Nu heb ik sinds kort een man ontmoet van 42 en heb ik regelmatig (minimaal 2 keer per week) seks mee. Geloof me ik vind ze beter in bed en in het algemeen dan al mijn bedpartners van mijn eigen leeftijd. Pas natuurlijk wel op, vind een beetje uit of die geen andere ideeën heeft.

Experimenteer een beetje, je leert er veel van!
Hallo,

Ik ken je gevoel, ik heb namelijk PRECIES hetzelfde. Van docenten maar ook van buitenaf krijg ik veel aandacht. Maar dan heb ik (zeggen veel mensen) ook wel het uiterlijk meezitten. Nu heb ik sinds kort een man ontmoet van 42 en heb ik regelmatig (minimaal 2 keer per week) seks mee. Geloof me ik vind ze beter in bed en in het algemeen dan al mijn bedpartners van mijn eigen leeftijd. Pas natuurlijk wel op, vind een beetje uit of die geen andere ideeën heeft.

Experimenteer een beetje, je leert er veel van!

Ben je meerderjarig? Anders is seks hebben met een oudere man volgens mij strafbaar, @Happy2711
Reputatie 1
Badge +1

Hallo,

Ik ken je gevoel, ik heb namelijk PRECIES hetzelfde. Van docenten maar ook van buitenaf krijg ik veel aandacht. Maar dan heb ik (zeggen veel mensen) ook wel het uiterlijk meezitten. Nu heb ik sinds kort een man ontmoet van 42 en heb ik regelmatig (minimaal 2 keer per week) seks mee. Geloof me ik vind ze beter in bed en in het algemeen dan al mijn bedpartners van mijn eigen leeftijd. Pas natuurlijk wel op, vind een beetje uit of die geen andere ideeën heeft.

Experimenteer een beetje, je leert er veel van!
Ben je meerderjarig? Anders is seks hebben met een oudere man volgens mij strafbaar, @Happy2711

Jaja, ik ben 18 (bijna 19) maar had ook nagevraagd aan die man, maar hij zou wachten tot ik dan 18 zou zijn mocht ik minderjarig zijn 🙂


Hallo,

Ik ken je gevoel, ik heb namelijk PRECIES hetzelfde. Van docenten maar ook van buitenaf krijg ik veel aandacht. Maar dan heb ik (zeggen veel mensen) ook wel het uiterlijk meezitten. Nu heb ik sinds kort een man ontmoet van 42 en heb ik regelmatig (minimaal 2 keer per week) seks mee. Geloof me ik vind ze beter in bed en in het algemeen dan al mijn bedpartners van mijn eigen leeftijd. Pas natuurlijk wel op, vind een beetje uit of die geen andere ideeën heeft.

Experimenteer een beetje, je leert er veel van!
Ben je meerderjarig? Anders is seks hebben met een oudere man volgens mij strafbaar, @Happy2711
Jaja, ik ben 18 (bijna 19) maar had ook nagevraagd aan die man, maar hij zou wachten tot ik dan 18 zou zijn mocht ik minderjarig zijn :)

Ow ok, dan is het goed🙂

Reageer