Skip to main content
Vraag

orgasme paardrijden

• August 18, 2025
  • 17 reacties
  • 3062 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben een meisje van 15 en ik ga graag paard rijden maar de laatste tijd word ik steeds natter tijdens het rijden. Gisteren kwam het zo ver dat ik een orgasme kreeg. Gelukkig doe ik geen lessen meer dus niemand weet er van, het laat wel een vlek achter in mijn broek en misschien hebben mensen dat wel gezien.

mijn vraag:

1. waardoor kan dit komen 

2. Hebben anderen dit ook

3. Hoe los ik dit op 

17 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 19, 2025

Dat ligt er aan waardoor het komt. Wordt je geil van het paard? 

Is het gwn het schuren, dat kan gebeuren en gewoon dikkere kledingen aantrekken zodat je het minder voelt. 

xx liefs Wolf 🐺

(Deel van de tekst verwijderd door de Kindertelefoon wegens forum regel 2: ga respectvol met elkaar om) 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 19, 2025

Dan zit je helemaal verkeerd.  Als je met je bekken zo gekanteld zit dat je clitoris gestimuleerd wordt, zit je heel vreemd en onstabiel.  Je lost dit op door dieper te gaan zitten, meer op je billen.  Op die manier heb je ook een betere controle over je paard en kin je let je bekken en benen sturen, niet met je teugels. Win-win: geen ongewilde orgasmes en beter paardrijden in dezelfde moeite.

Het is hetzelfde als fietsen: daar krijg je ook geen orgasme van.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 19, 2025

Ik vind het wel fijner dan als ik normaal vinger, is het ok om dit express te doen. Hoe zou ik het kunnen na maken alsof ik om een paard zit en dan een orgasme krijg

Husky007
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 19, 2025

Wolf Ik kan er niet aan doen Maar jij heb overal een gedachte over 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 20, 2025

Het gebeurt nog steeds. Ik ben dan gewoon aan het paard rijden en dan begint het op te bouwen alsof ik aan het vingeren ben en dan kom ik.

1. hoe laat ik dit stoppen
  2. Is het ok als ik heb blijf doen
  3. zo nee, ik vind het wel beter op die manier. Hoe kan ik nabootsen dat ik op een paard rij en kom

stel gerust vragen, in antwoord ALLES niks is gek

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 21, 2025
  1. Door beter te gaan zitten in je zadel.  Ik snap eigenlijk niet zo goed waar je tegenaan schuurt met je kruis.
  2. Als jij het fijn vindt is het natuurlijk ok maar het lijkt me niet zo veilig om een orgasme te krijgen terwijl je op je paard zit: je verliest misschien de controle over je paard en dat moet je voorkomen.
  3. Je kunt je zadel op je bed leggen en er dan tegenaan schuren of een knuffel gebruiken.  Of de hoek van de tafel.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Dankjewel voor de tips

Bij mij op het zadel zit zo’n bobbel recht voor mijn vagina en daar kom ik denk tegen aan.

en kan je uitleggen hoe dat zou moeten met het zadel op mijn net of knuffel of hoek van tafel. 
moet dat naakt? Of met paard rij kleren? En gewoon hoe? 

ik zie graag een reactie😁

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 21, 2025

Ik weet niet precies hoe je dat precies moet doen maar het lijkt me dat als je je zadel op je bed legt en er dan op gaat zitten en wiebelt, dat je dan het zelfde gevoel krijgt als op een paard.  Je moet gewoon een beetje experimenteren, denk ik.  Of je je paardrijkleren aandoet moet je natuurlijk helemaal zelf weten, misschien vind je het opwindend om ze aan je lichaam te vullen of te ruiken en voegt dat iets toe aan je ervaring.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

Als ik ben gekomen tijdens het paard rijden vind ik mijn ondergoed daarna heel lekker ruiken dus dankjewel voor de tip 

nog een vraag aan jou ​@Diana . Ben jij ooit opgewonden geworden tijdens het paardrijden of een orgasme gekregen? Of het aleen ik dit

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 21, 2025

Ik ben soms opgewonden op mijn paard maar dat komt niet door het paardrijden zelf.

Ook nooit een orgasme gehad bij het rijden.

Ik weet niet of jij de enige bent, misschien zijn er nog anderen.

• August 22, 2025

@Beniknora 

mijn vraag:

1. waardoor kan dit komen? Ik denk door het lopen/rennen van het paard

2. Hebben anderen dit ook? Ik ben dan wel een jongen maar op vakantie op de camping heb ik wel eens in m’n slipje op een paard gezeten en kreeg er ook wel een stijve van 

3. Hoe los ik dit op? Misschien je gedachte op iets anders zetten

•  

dxrian_
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

Goedenmiddag ​@Beniknora!

Het is normaal dat je lichaam dit soort reacties kan hebben, zeker rond jouw leeftijd. Je bent in de puberteit, je hormonen veranderen snel en je lichaam ontdekt nieuwe manieren om op prikkels te reageren, zelfs onverwacht of in situaties zoals sporten of paardrijden. Dit is volledig natuurlijk en komt bij veel mensen voor.

1. Waardoor kan dit komen? Je lichaaam regeert op fysieke stimulatie, spanning of beweging, zelfs als het "niet seksueel bedoeld” is. Bij sommige meisjes kan beweging van het lichaam of de spanning in de spieren leiden tot opwinding of soms zelfs een orgasme.
2. Hebben anderen dit ook? Ja dit gebeurt vaker.
3. Hoe los je dit op? Om eerlijk te zijn, weet ik niet precies hoe je het helemaal kan voorkomen. Sommige mensen gebruiken sportondergoed of een inlegkruisje om vlekken te beperken, maar verder is het vooral iets natuurlijks waar je lichaam soms zelf mee omgaat.

Je hoeft je dus zeker niet te schamen, het is gewoon een normale reactie van je lichaam!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

heel er bedankt voor alle reactie.

heeft iemand nog tips om een orgasme te krijgen alsof ik op een paard zit maar dan niet op een paard. gewoon zodat het lijkt alsof ik een paard rij, of kan ik dan gewoon beter op een paard doen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 27, 2025

Op het paard is het lekker maar je kan ook op het hoekje van je kussen zitten met je clitorus en dan net doen alsof je paardrij

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 27, 2025

@Jade rij jij ook paard. En kon je dan ook klaar

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 27, 2025

*Onnodige quote verwijdert door de Kindertelefoon*

@Beniknora  komt dat je heel ontspannend bent 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg