Orgasme ofz

  • 8 January 2018
  • 4 reacties
  • 544 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe krijg je een orgasme en wat is dat eigenlijk? Alvast bedankt?

4 reacties

Een orgasme, ook wel climax (hoogtepunt) of klaarkomen genoemd, is het lichamelijke en geestelijke hoogtepunt van een seksuele stimulering. Een orgasme kan optreden door stimulatie van uitwendige geslachtsorganen, door masturbatie, door stimulatie door de partner (oraal ofwel met de handen door vingeren resp. aftrekken) of tijdens seksueel contact.
bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Orgasme
Beste ImJustanonymous ik snap al die woorden niet die je zegt btw ik ben 13 en een meisje x
Reputatie 3
Badge +4
Als iemand vingerd of aftrekt kan diegene op een punt komen dat je klaarkomt. Dat houd in dat er "vocht" uit de vagina of penis komt. Dit geeft een goed en lekker gevoel. Orgasme krijg je door te trekken aan de penis (aftrekken). Bij een meisje vingeren en over de clitoris wrijven.

Beetje duidelijk??
owh sorry, ik zal het proberen anders uit te leggen,
een orgasme is een lichamelijke/geestelijke reactie die je krijgt wanneer je sexueel bezig bent, een jongen kan het krijgen door zichzelf af te trekken, een blowjob (iemand die de penis in zijn of haar mond doet en het “als een ijsje” likt) of wanneer hij seks heeft. als hij het orgasme krijgt (ook wel klaarkomen genoemd) komt er sperma uit zijn penis en dat geeft een heel lekker gevoel zeggen ze.

meisjes kunnen ook een orgasme krijgen, bijvoorbeeld door het op de juiste manier stimuleren/aanraken/vrijven van de clitorus (een soort bobbeltje bovenin de vagina), wanneer een jongen of meisje aan de clitorus likt, wanneer ze zichzelf of iemand anders hen vingerd (met 1 of meerdere vingers de vagina ingaan en op en neer bewegen) en sommige meisjes kunnen klaarkomen door seks.

meisjes hebben 2 manieren om klaar te komen,
1: gewoon normaal, meestal niet te zien
2: squirten, wanneer een meisje word gevingerd kan de g-spot geraakt worden waardoor het meisje spuitend klaar kan komen.

ik hoop dat je het nu iets beter snapt en je kan altijd zelf wat proberen, dat doet iedereen alleen niemand wilt het toegeven
gr. imjustanonymous

Reageer