Skip to main content
Vraag

orgasme door stofzuiger meiden

• August 27, 2024
  • 5 reacties
  • 1962 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal ik ben best vaak alleen thuis en gebruik dan de stofzuiger als vibrator ga dan op de stofzuiger zitten en zorg dar mijn vagina tegen het beginstuk van de slang zit of zorg dat mijn kut op de stofzuigerklep zit, krijg er een super geoot orgamse van, zijn er meer meiden die dit doen 

5 reacties

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • August 27, 2024

Hii,

Dit lijkt me niet helemaal goed om te doen. Een stofzuiger is niet voor seksuele dingen gemaakt en het is onhygiënisch en onveilig om dit hiervoor te gebruiken. Je kan beter een speeltje kopen die gemaakt is voor deze doeleinden dat is wel zo veilig en zo hygiënisch en je kan al een speeltje kopen in bijvoorbeeld de Kruidvat.

Groetjess, ItsJustMe

Forum|alt.badge.img+1

Hzo onveilig ik stop niks in mijn kut en ik heb er altijd iets overheen, ik denk dat je het nog nooit geprobeerd hebt... 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 27, 2024

gewoon doen wat je zelf wil

Forum|alt.badge.img+1

Hey ja ik heb dat ook als ik de matten ga stofzuigen of ik zie een vriendin van mij de matten stofzuigen dan wordt ik ook geil en dan krijg ik ook een orgasme echt een lekker gevoel.

Gisteren ook toen was ik met haar alleen thuis bij haar thuis en ik ging helpen met schoonmaken en zij ging de matten goed stofzuigen toen werd ik heel erg geil en toen kreeg ik een orgasme en toen ging ik naar haar toe  toen ze de matten aan het stofzuigen was en ging ik haar van achteren knuffelen en kusjes geven in de nek en met haar zoenen.

Groetjes Anoniem Meisje😘😘😘

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Hmm, met een stofzuiger over je geslachtsdelen zuigen lijkt me niet zo'n goed idee. Gebruik anders een douchekop, of gewoon je eigen lichaam. Lijkt me toch wat veiliger.