Skip to main content
Vraag

Orale seks, ervaringen?

• October 25, 2025
  • 2 reacties
  • 308 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoihoi!

Ik ben een jongen van 16, zonder relatie, maar wel benieuwd naar verhalen over orale seks.

Dit heeft mij namelijk al een lange tijd bezig gehouden, omdat ik het best interessant vind aangezien iedereen daar een andere mening over heeft.

Ik heb 4 vragen, eigenlijk komt het erop neer, hoe is het om orale seks te ontvangen? En hoe is het om het te geven?

1. Hoe is het om gepijpt te worden? (Voor de jongens)

2. Hoe is het om te beffen? (Ik wou zeggen voor de jongens, maar dat kan een meisje natuurlijk ook😅)

3. Hoe is het om gebeft te worden? (Deze dan wel echt alleen voor de meiden denk ik)

4. Hoe is het om te pijpen?

Alvast bedankt! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen!

Groetjes X_anoniem

2 reacties

• October 25, 2025

1. Hoe is het om gepijpt te worden? (Voor de jongens) Het is een heel apart, raar maar ook fijn gevoel om een natte en glibberige mond om je piemel te hebben. Het is gewoon moeilijk om te omschrijven 

2. Hoe is het om te beffen? (Ik wou zeggen voor de jongens, maar dat kan een meisje natuurlijk ook😅) Beetje een rare smaak maar ook niet vries en zolang het daar maar kaal is (voor mij dan)

3. Hoe is het om gebeft te worden? (Deze dan wel echt alleen voor de meiden denk ik)

4. Hoe is het om te pijpen? Het is een heel lekker gevoel (voor mij) om een slappe piemel in mijn mond te voelen groeien

Alvast bedankt! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen!

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

3.Hoe is het om gebeft te worden? (Deze dan wel echt alleen voor de meiden denk ik)

Heaven ! 🥰 Ik kom dan in een soort droom van totale vrouwelijkheid en overgave. En zijn manier van opbouwen tot ik klaar kom is te lekker 😊 laat ik het maar even bij als antwoord 

4. Hoe is het om te pijpen?

Ook heaven, ik vind het geweldig en idd vooral full house, ofwel van slappe penis naar volledig stijf en ook een strak scrotum en de penis al de tijd in je mond voelen en dan als beloning al schokkend zijn sperma  all out erbij krijgen.  Zijn verdere lichamelijke reactie maakt het nog opwindender.

Doby xxx