Vraag

oppassen

  • 7 September 2019
  • 5 reacties
  • 2113 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Hoi allemaal

Ik moest vandaag oppassen bij een broertje van mijn beste vriend oftewel soort van een broer mijn beste vriend is 16 ik 14 en zijn broertje 12 alleen we gingen stoeien en hij kreeg een stijfe (hij is trouwens gay) alleen hij zat de hele tijd naar mijn plek je te kijken (met plekje bedoel ik waar mijn penis zit) dus hij vroeg trek je af ik zei ja en continu zit die elke keer aan dat plek en ik heb vaak gezegd niet doen.
Met zij ouder praten gaat moeilijk want die waren met mijn vriend weg dus wat moet ik hier mee

Gr RepaidTrain11

5 reacties

Gewoon tegen hem zeggen dat je dat niet leuk vind. Is dat niet genoeg zou ik zijn ouders inlichten en die zullen dat dan wel verder afhandelen.
Reputatie 2
Badge +3
Had ik ook al net 5 min gedaan maar een zeggen alleen van dat hoort bij leeftijd
Dat is zo. Maar hij mag je rechten niet schenden en je persoonlijke ruimte respecteren, als die ouders dat normaal vinden dat hij dat doet, kan je drastischer worden en de politie contacteren, maar dat is wellicht vergezocht?
Reputatie 2
Badge +3
Vindt ik wel persoonlijke
Hoi

Wanneer deze jongen aanstalten maakt tot dingen waar je je niet goed bij voelt, is het verstandig om kordaat aan te geven dat je wat hij doet niet ok vindt. Hoewel hij nog even zou kunnen aandringen, zou hij na een tijd moeten begrijpen dat hij niet zomaar z'n zin kan doen.

Als je merkt dat deze jongen nog steeds niet naar je luistert, zou je dat bij z'n ouders kunnen aangeven. Deze zouden hem duidelijk moeten maken dat hij jouw grenzen hoort te respecteren.

Groetjes
Kenshin

Reageer