Vraag

Oppaskind vraagt soms om mijn hand op bepaalde plekken te doen.

  • 10 January 2024
  • 8 reacties
  • 1823 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Alvast sorry voor het langen verhaal.

Hallo ik ben een jongen 17 jaar,

Mijn verhaal gaat over mijn oppaskind die soms vraagt mijn hand op bepaalde plekken te doen. 

Ik pas nu ongeveer 3 jaartjes regelmatig op op een jongen van nu 8 jaar. Ik heb hem leren kennen via de camping. Alleen sinds ongeveer 1 jaar krijg ik soms de vraag van hem om mijn hand op bepaalde plekken te doen. Het begon als hij op mijn schoot zat dat hij mijn hand pakte en die op zijn buik legt (op zijn kleding). Op een gegeven moment deed hij mijn hand onder zijn kleding op zijn blote buik. Toen heb ik gevraagt wat de reden daarvan was. Hij zei dat hij dat fijn vind en er rustig van werd. Dus toen zei ik dat het prima was (wel uitgelegd dat dat niet altijd kan). Toen een paar weken later ging hij steeds meer zelf leren van zijn geslachtsdeel. En zat af en toe met zijn hand ik zijn broek. Toen heb ik hem vertelt dat het prima is als hij dat wil doen, maar dat het een beetje gek is om te doen wanneer iedereen dat kan zien. Dat snapte hij dus deed het alleen in mijn bijzijn (ook als hij op mijn schoot zat). Toen weer een paar weken later begon hij mijn hand steeds lager op zijn buik te leggen, totdat mijn hand op de elastiekband van zijn broek lag. Toen de oppas afspraak daarna deed hij mijn hand een stukje onder zijn broek op zijn onderbroek. Toen deed ik mijn hand rustig een stukje terug. Na een paar uurtjes deed hij het weer opnieuw en nu iets verder op zijn onderbroek. Toen vroeg ik waarom hij dat deed. En hij vroeg toen mag dat alsjeblieft. Toen vroeg ik aan hem waarom hij dat wou en hij zei dat dat nog fijner voelde en een fijn lekker gevoel gaf. Dus ik ging daarmee akkoord. Toen een paar weken geleden vroeg hij aan mij of het goed was als hij mijn hand onder zijn onderbroek wou (dus tegen zijn geslachtsdeel). Toen vroeg ik eerst waarom hij dat wou omdat ik het ook al op zijn onderbroek had gedaan. En ik kreeg als antwoordt dat dat eigenlijk was wat hoi echt wou. Toen heb ik na een tijdje praten gezegt oke nu dna even, maar dat betekent niet dat dat elke keer mag. Hij ging daarmee akkoord en toen zijn we verder film gaan kijken (btw hij doedndut alleen als hij een deken over zich heen heeft). Toen die avond nadat ik hem had gedouched en in bed had gelegd heb ik het één en ander grvraagd aan de ouders. En die gaven aan dat het klopt dat hij dat vaakntoen en dat hij dat ook aan zijn ouders vraagt. En toen zeiden ze tegen mij, wij vinden het prima als hij het aan jou vraagt en van ons mag je dat ook doen. Er zat wel een maar bij, namelijk dat ik voor hem wel duidelijk was dat dat alleen bij mij kon en niet bij andere. En ik alleen als we thuis waren of in zijn kamer of als hij ging douchen. Nu heb ik in de meivakantie weer een oppas afspraak staan. En kom ik daarvoor nog een paar keer overdag langs om film te kijken als de ouders even naar de winkels gaan.

Wat is jullie menig hier over en vinden jullie dat ik fout zit?

Groetjes Maba


8 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Heyy @MaBa 

Hand op buik kan wel hoor, maar hand in onderbroek gaat wat ver. Die ouders zouden eigenlijk nee moeten zeggen. Dat ze dat zelf doen is eigenlijk al niet oké. Supervriendelijk van je dat je graag wil tegemoetkomen aan wat dat kind wil. Maar ik zou hand in/op onderbroek niet doen.

Felix♡

Reputatie 2
Badge

Dankjewel voor je snelle reactie. Ik zat zelf heel erg te twijfelen aangezien het kind er wel rustig van wordt en het een fijn gevoel geeft bij hem. 

Ohja de ouders doen dat zelf niet bij hem trouwens 

Reputatie 1
Badge

ik weet niet of dit straafbaar is zoja doe het dan niet zo nee doe wat je zelf wilt en goed bij voelt zolang je maar niet seksuele bedoelingen erbij hebt

 

Reputatie 2
Badge

Er staat nergens dat het echt strafbaar is, maar dan is het niet altijd handig om te doen. Niet alles mag mag is gewaardeerd 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, je zit heel erg fout. Je gaat toch niet als 17jarige met je hand in de onderbroek van een kind van 8? Ik hoop dat dit weer een geval te veel fantasie is.

Reputatie 7
Badge +18

In dit verhaal zitten 3 mensen totaal fout: die ouders en jij zelf.  Onbegrijpelijk, als dit al echt gebeurd is, dat zij 'akkoord' gaan en dat je zelf niet de grens kent om dit gewoon überhaupt niet te doen. Hand langere tijd op het buikje vind ik al een zwaar grensgeval, laat staan nog lager zeg maar. Nogmaals als dit waar is, meteen ermee stoppen en die ouders horen ook onder toezicht als ze dit goed vinden. Dit is heel erg verkeerd! 

Tartan 

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik ben het eens met de anderen, dit is echt fout, fouter, foutst. Stop er mee, dit is al te ver gegaan, laat het niet nog verder gaan.  Je zou bijna kunnen denken aan therapie voor die ouders en jezelf…

Tover

gwm niet doen da gezin is gwn raar

Reageer