Skip to main content
Vraag

opgezwollen penis

• January 12, 2022
  • 4 reacties
  • 1704 Bekeken

Oké jongens ik heb een probleempje mijn lul is opeens opgezwollen niet bij de eikel maar daarvoor (ik weer niet hoe je  dat noemt) kan iemand me alsjeblieft helpen 

4 reacties

• January 13, 2022

Hoi!

Ik heb even gezocht op internet. Er zijn verschillende oorzaken die dit kunnen veroorzaken. Hier heb je de link:

linkje

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Als het aanhoudt moet je sowieso even naar de huisarts. 

Succes x

• January 13, 2022

Hii

Er zijn inderdaad verschillende oorzaken die voor een opgezwollen penis kunnen zorgen. 

Als je last/pijn hebt, als de zwelling aanhoudt of juist erger wordt of als je je zorgen maakt kan je het best even naar de huisarts gaan. Die kan je namelijk het best verder helpen om te kijken wat er aan de hand is. Misschien is het een beetje ongemakkelijk om met zoiets naar de huisarts te gaan, maar de huisarts ziet dit dagelijks dus die kijkt echt nergens raar van op!

Groetjes,

NaamNietBekend

• January 13, 2022

Hallo bedankt voor de tips maar ik heb er helemaal geen last van en ik denk dat het de normale kant op gaat.

Dus ik wacht het nog even af en als het dan niet weg is ga ik wel een afspraak maken.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 21, 2022

Ik had wel eens teveel afgetrokken waardoor mijn voorhuid opgezwollen was.

Twas na twee dagen weer helemaal weg.