Opgewonden kamp

  • 16 April 2017
  • 5 reacties
  • 3620 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit nou al 6 jaar op paardrijden. Ik heb het altijd super gezellig en heb veel vrienden. Afgelopen week ben ik met mijn manege op paardrij kamp geweest. We sliepen in tenten en hadden de paarden op stal. Toen het een uurtje of 3 snachts was hoorde ik een vreemd geluid... nja vreemd was het niet ik wist precies wat het was. Toen ik ging checken zag ik dat onze begeleidster seks met de andere begeleider. Op een of andere manier werd ik hier heel opgewonden van en ging ik naar de stal om het gevoel kwijt te raken als je snapt wat ik bedoel. toen ik daar was kon ik het niet helpen om het paard te betasten en het ging van kwaad naar erger. ik denk wel dat jullie weten wat ik daarmee bedoel.

ik kan niet stoppen met denken aan het paard. ik kan het niet helpen maar het maakt me opgewonden. Wat moet ik doen??? Heeft iemand dit ook ooit een keer gehad ofz? Help plz want vgm is het niet oke!!!

Love u... Not

5 reacties

Opgewondenheid is super normaal
Seks met een paard is zeker NIET normaal
Maarja wat gebeurd is is gebeurd
Niet meer doen he
Hoi, ik vind het niet normaal en zou dit ook niet doen. straks trapt het paard je en dan moet je naar het ziekenhuis. - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels -
Probeer het tegen iemand te zeggen die je vertrouwd maar stop met het paard te betasten.
Ik bedoel met tegen iemand zeggen . Om te vragen hoe je er mee kunt stoppen
Reputatie 1
Badge

Gwn door gaan is goed voor je

Reageer