Vraag

Opgewonden bij kapper

  • 23 February 2018
  • 7 reacties
  • 2749 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 16 en homoseksueel
Telkens als ik naar de kapper ga wordt ik opgewonden en voel ik mijn penis groter worden. Ik vind het altijd nogal genant en weet niet hoe dat kan.
Ook als ik filmpjes van mannen zie die geknipt worden, wordt ik helemaal geil. Bij vrouwen totaal niet.
Ik knip en scheer mijn haar soms zelf in een opscheer model om de genante situatie die kan gebeuren bij de kapper te voorkomen, maar niemand weet dat ik dat zelf doe.
Wat kan ik doen?

7 reacties

Hi Jongenvan16jo,

Ik ben een jongen van 15 en ik val ook op jongens en ik krijg ook wel eens een stijve bij de kapper en das soms best awkward.

Wanneer krijg jij een stijve, is dat al als je de kapperswinkel binnengaat of als de kapper je haren gaat wassen of bij het knippen of masseren van je hoofd?
Je schreef dat je het bij filmpjes ook hebt, als er mannen geknipt worden. Dat laatste heb ik niet, maar ik zocht net even op internet en ik kwam van alles tegen met kappers en opgewonden zijn, dus je bent zeker niet de enige.

Ik had het voor het eerst denk ik toen ik een jaar of 12 was. Ik ga al best lang naar dezelfde kapper en de kapper heeft ook een zoon en die helpt ook al vanaf zijn 14e ofzo in de kapperszaak. Hij is ongeveer 2 jaar ouder dan mij.

In het begin ging hij alleen mijn haren wassen en dan heb je dus lichamelijk contact en dat voelde zo speciaal en ik werd er een beetje opgewonden van, maar ik denk niet dat het kwam omdat het een kapper was, maar meer het lichamelijk contact en omdat ik het een leuke jongen vond en nog steeds vind.

Ik kreeg dan ook wel eens een stijve, maar niet altijd, maar mijn piemel werd wel altijd nat en glibberig als hij met me bezig was. Je kon soms mijn stijve wel zien en dan moest ik van de wasbak naar de knipstoel lopen en hij had het wel in de gaten, want hij keek er echt naar.

Volgens mij had verder amper iemand het in de gaten, want die waren gewoon aan het knippen. Dus, ik denk dat het misschien bij jou ook meer is dat je denkt dat iedereen het ziet en dat je daardoor misschien nog sneller een stijve krijgt.

Is jouw piemel dan behalve hard ook nat van het geil of heb je dat niet?

Ik weet ondertussen dat die jongen op jongens valt en hij weet het van mij ook en ik krijg het idee dat hij er daarom alles aan doet om het zo opwindend mogelijk te maken zonder dat het opvalt voor de andere klanten.

Hij doet sinds een jaartje ook hoofdhuid massages. Dat is soort van standaard na het knippen; dan wordt je haar weer uitgewassen en dan krijg je tijdens het wassen die massage en dan raakt ie ook een beetje mijn gezicht en wangen aan….

Sinds vorig jaar knipt hij mij ook en soms tijdens het knippen staat ie dan met zijn onderlichaam een beetje tegen me aan en hij heeft meestal wel een strakke broek aan, dus ik zie bij hem soms ook wel wat gebeuren. Hij heeft een vriendje en hij weet ook dat ik een vriendje heb, dus er gebeurt verder niks, maar het is wel echt opwindend voor ons allebei.

Ik denk dus dat het bij mij vooral door die jongen komt en het heeft minder met knippen enzo te maken.

Is het bij jou wel echt door het knippen en dat haren op zichzelf je opwinden ofzo?

Ik vind het trouwens wel belangrijk als jongens goed haar hebben, dus een goede kapper en een goed model kapsel dat bij die jongen past.

Soms zie ik leuke jongens met slecht haar en dan zeg ik wel eens van “weet je wat je ook eens zou kunnen proberen? Je haar een beetje meer zus of zo” en als ze dat dan doen, zijn het gewoon andere jongens. Ze krijgen een hele andere uitstraling en voelen zich ook zelfverzekerder. Gek hè.

Ik heb dus wel iets met haar. Ik heb best lang haar bovenop en niet zo’n doorsnee coupe en ik wissel best vaak hoe ik het dan style.

Durf je echt niet meer naar de kapper omdat je bang bent om weer een stijve te krijgen? Misschien kun je onder je boxer (weet niet of je nu losse of strakke boxers draagt of heb je een gewone onderbroek) een extra slipje of een strakke speedo aandoen en dan wordt je piemel wel hard, maar gaat ie niet zo naar voren wijzen en valt het minder op. Dan heb je wel dat geile gevoel, maar valt het niet op, tenzij je echt klaarkomt door dat gefrunnik aan je haar. Is dat trouwens al eens gebeurd of ben je daar bang voor?

Heb je wel eens geprobeerd om jezelf vlak van tevoren af te trekken om te kijken of het dan minder snel gebeurt?

Ik vind het trouwens wel knap van je dat je jezelf knipt/scheert en dat het er dan netjes uitziet, alsof de kapper het gedaan heeft.

Oh ja en als ik een keertje door iemand anders geknipt en gewassen word dan krijg ik geen stijve en ook geen geil aan mijn piemel.

Maakt het bij jou uit wie je knipt? Jongen of meisje?

Nou ja, ik hoor/lees het wel en als je nog vragen hebt, stel ze hier.

Groetjes,
M&M’s
Hoi M&M,
Ik weet niet of het per se door het knippen zelf komt, het kan ook zijn dat het komt doordat ik andere jongens zie die ook geknipt worden.
Ik wordt namelijk altijd door een vrouw geknipt.
Ik val ook echt alleen op jongens met een mooi kapsel.
Ik denk dat als ik een vriend heb ik het misschien zelf hem wil knippen en dan worden we misschien beide daarna wel opgewonden.
Groetjes,
Hi Jongenvan16jo,

Jongens met cool haar zijn meestal verder ook wel lekker en geil. Ze hebben ook vaak leuke kleren aan.

Goed idee om als je een vriendje hebt zijn haren te gaan doen. Wie weet wat er dan allemaal gebeurt en welk haar je allemaal mag doen.

Wordt je ook opgewonden van schaamhaar of heb je dat liever kaal?
Of is het alleen hoofdhaar waar je geil door wordt?

Groetjes,
M&M’s
Hoi M&M,

Van ander lichaamshaar moet ik niks hebben, het liefst is alles helemaal geschoren of getrimd
Hoofdhaar is dus het enige waar ik echt een lekker gevoel van krijg
Gtoetjes,
Hoi ik ben een jongen van 16 en homoseksueel
Telkens als ik naar de kapper ga wordt ik opgewonden en voel ik mijn penis groter worden. Ik vind het altijd nogal genant en weet niet hoe dat kan.
Ook als ik filmpjes van mannen zie die geknipt worden, wordt ik helemaal geil. Bij vrouwen totaal niet.
Ik knip en scheer mijn haar soms zelf in een opscheer model om de genante situatie die kan gebeuren bij de kapper te voorkomen, maar niemand weet dat ik dat zelf doe.
Wat kan ik doen?


Hoi! Ik heb dit ook al heel lang. Word je vooral opgewonden van tondeuses of niet?
@Pim1616,

Ik zou als ik jou was wel voorzichtig zijn als je je schaamhaar met een tondeuse bij gaat werken :P

Word jij alleen opgewonden door de tondeuse of ook door de kapper (of val je niet op jongens?) of net zoals de TS door het knippen zelf en ook als anderen geknipt worden?

Groetjes,
M&M’s
@Pim1616
Ja van vooral tondeuses wordt ik opgewonden.

Reageer