Vraag

Opgewonde van mijn nichtje

  • 4 March 2019
  • 3 reacties
  • 1484 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii ik ben 17 jaar.

ik heb een beetje een probleem. Mijn nichtje (dochter van mijn zus) is 7 jaar oud. Laatst waren we aan het stoeien en ik had een trainingsboek aan. Terwijl we een beetje aan het vechten waren kreeg ik ineens een harde.. en zij voelde dat.

heel beschamend..

heeft iemand van jullie ook zo`n ervaring gehad?


gr

3 reacties

ik heb niet zoon ervaring gehad maar het is heel normaal dat je een stijve krijgt van stoeien . stoeien is een best intieme vorm van contact hebben en het is zeker niet omdat je iets met haar wil ofzo.
op school hadden een paar jongens dat ook toen wij judo hadden het gebeurt dus vaker
Hoi

Zoals jessefs zei, werd je vast spontaan opgewonden door het fysieke contact. Hoewel je daar niet aan kan doen, kan ik me voorstellen dat het een beetje ongemakkelijk was.

Zei je nichtje er wat van? Aangezien kinderen rond de leeftijd van je nichtje vaak nog niet bezig zijn met seksualiteit, zou het kunnen dat ze dat voorval allang vergeten is.

Groetjes
Kenshin
ik heb niet zoon ervaring gehad maar het is heel normaal dat je een stijve krijgt van stoeien . stoeien is een best intieme vorm van contact hebben en het is zeker niet omdat je iets met haar wil ofzo.
op school hadden een paar jongens dat ook toen wij judo hadden het gebeurt dus vaker

Jaa inderdaad dat denk ik ook. Het was gewoon wel even ongepast zeg maar. Maar zit zeker geen gevoel bij of pedofilie gedachtes.

Reageer