Skip to main content
Vraag

openbaar masturberen

• May 2, 2025
  • 4 reacties
  • 778 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil op openbare plekken gaan masturberen. Weten jullie plekken waar het kan? Ik heb het wel eens in een bos gedaan maar dat was wel saai. Zouden jullie me willen helpen op zoek naar goede ideeen. Ik ben van plan het vanavond te doen. Dus als jullie gelijk kunnen reageren zou dat top zijn. 

Xxx Stijn 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Hoi Stijn!

Ik zou het sowieso op een plek doen waar niet vaak iemand komt, maar het risico dat er iemand kan zijn aanwezig is, denk aan een leeg sportveld waar mensen soms hun honden uitlaten of zo! Andere leuke plekken zijn een schoolplein, waar vaak genoeg verstopplekken zijn of een weiland of veldje langs een straat. (Als je dan iemand ziet waar je iets mee zou willen doen, kan je aftrekken op dat idee en hopen dat ze je zien!)

Het is ook leuk om het (VOOR JEZELF!!! NIET NAAR ANDEREN STUREN) te filmen zodat je het terug kan kijken en de spanning opnieuw kan voelen wanneer je niet de tijd hebt om echt buiten af te trekken.

Veel plezier en laat weten hoe het ging!!

Forum|alt.badge.img+1

ik doe het ook wel vaker buiten ik heb een bos naast me wijk ik doe het meestal gw op fietspaden met veel bomen ofzo of een speeltuintje waar niemand je ziet 

tip ga gewoon naar een bos en zoek daar leuke plekjes zorg wel dat je het niet op een plek doet waar kinderen langskomen of mensen die je kent

je kan ook bijvoorbeeld terwijl je fietst door een bos aftrekken op je fiets

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 3, 2025

Hoe trek je af op de fiets

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Hoe trek je af op de fiets

Dat vraag ik me ook af.