Skip to main content

heeft iemand ooit in het openbaar / buiten afgetrokken?

en zo ja, waar?

en hoe was het?

Ja wel is tussen de bomen soort bos langs het fietspad en de snelweg vond het wel leuk was spanned en vond het geil

Ja in noorwegen best wel heel vaak en pas toen het nog warmer was in nl in maisland en een parkje jn de beurt gelukkig niet betrapt

Gebruik de Zoek Functie dan vind je 1000 tips op dit forum     

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=openbaar%20aftrekken 

Ja in noorwegen best wel heel vaak en pas toen het nog warmer was in nl in maisland en een parkje jn de beurt gelukkig niet betrapt

is het aan te raden?

@Praatmee  Ja bos, maisveld, aan een bosrand op een groot open veld, in het donker achter in de auto, kleedhok van een grote kledingzaak, duinen en vast nog meer

@Praatmee  Ja bos, maisveld, aan een bosrand op een groot open veld, in het donker achter in de auto, kleedhok van een grote kledingzaak, duinen en vast nog meer

is het aan te raden?

is het aan te raden?

Ja het is aan te raden maar jij kent jouw omgeving het beste

Ja het is aan te raden maar jij kent jouw omgeving het beste

ja ik woon wel in een stad dus is wel lastiger om bijvoorbeeld een maisveld te hebben

Nu is het wat koud buiten maar je kunt toch op je fiets even buiten de stad fietsen. Anders even op Google Maps kijken 

is het nog te doen met deze kou?

is het nog te doen met deze kou?

Dat ligt aan jezelf of je het te koud vind of niet

is het aan te raden?

Sorry voot late reactie mr het is zeker aan te rade super geil

Ja een keertje op de fiets toen ik terug fietste van werk

@Praatmee  heb je al wat bedacht?

Ja een keertje op de fiets toen ik terug fietste van werk

hoe deed je dat met andre fietsers dan ging je dan gewoon door met aftrekken 

Reageer