Skip to main content
Vraag

opeens sperma alleen ik voelde helemaal niks

• June 10, 2026
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4

ik zat dus net op het forum en af en toe een beetje stripchat( webcam sex live ) en ik doe dus me broek uit en ik zie dat er allemaal sperma zit alleen ik voelde helmaal niks, hoe kan dit?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 11, 2026

misschien is dit zoals ik weleens gelezen heb voorvocht ofzo. heb je al eerder sperma uit je piemel gehad of was dit de 1ste keer. wilde je in je blote piemel achter de webcam gaan zitten is dat niet eng. misschien heb je toch per ongeluk met je piemel zitten spelen en kwam er daardoor iets uit..

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 12, 2026

misschien is dit zoals ik weleens gelezen heb voorvocht ofzo. heb je al eerder sperma uit je piemel gehad of was dit de 1ste keer. wilde je in je blote piemel achter de webcam gaan zitten is dat niet eng. misschien heb je toch per ongeluk met je piemel zitten spelen en kwam er daardoor iets uit..

heb al wel eerder sperma gehad, heb al sperma sinds me 13 ong

Forum|alt.badge.img

Hoe oud ben je nu dan?

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 12, 2026

dan was het misschien wel heel erg spannend naar waar je naar keek of heb je toch met je piemel gespeelt en is er zonder dat je het voelde  of gemerkt hebt sperma uit je piemel gekomen omdat je klaar kwam. kan natuurlijk ook nog vaker gebeuren met andere dingen. normaal voel je wel dat er sperma uit je piemel komt?

• Net nieuw
  • June 15, 2026

•   Hey  nissangtrje,

• Ik heb dat ook een paar keer gehad toen ik 12 was en pas kon klaarkomen.

• Als ik toen met mijn piemel speelde in mijn broekje werd het ineens nat zonder dat heerlijke gevoel te krijgen dat ik nu wel heb bij het klaarkomen .  Het gebeurde gewoon.

• Ik heb het ook een keer gehad toen we met vrienden over piemels aan het praten waren.