Vraag

op welke leeftijd kan je je geaardheid het best bepalen?

  • 7 August 2020
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Badge

Ik denk zelf dat ik bi ben maar weet het niet zeker. Op welke leeftijd kan je je geaardheid het best bepalen?


2 reacties

Hey,

Er is niet echt een vaste leeftijd. Ik zelf heb op mijn 14e besloten mezelf biseksueel te gaan noemen, maar misschien wil ik het in de toekomst veranderen en dat kan dan ook nog. Dus noem jezelf gewoon hoe je jezelf op dat moment voelt denk ik.

Hopelijk heb je hier wat aan. Veel succes met uit de kast komen!!

Ciao @Tostihamkaas

 

Nu steeds meer alle seksualiteiten geaccepteerd zijn, zie je dat mensen zich makkelijker bi- of panseksueel noemen, veel zijn natuurlijk ook bi, maar je hebt ook bicurious, dus dat je er gewoon nieuwsgierig naar bent, maar eigenlijk toch wel op 1 geslacht valt. Alle seksualiteiten zijn natuurlijk volledig prima, maar soms zie je dat als je nu zegt dat je bi benten over paar jaar niet meer, dat mensen je raar aankijken, meningen van anderen doen er op dit punt natuurlijk helemaal niet toe, het belangrijkste is dat je jezelf bent. Maar je kan daarom ook gewoon zeggen dat je er nog niet helemaal uit bent, kan je al het gezeik lekker voorkomen :)

 

Arrivederci! 

 

Jackie May

Reageer