Skip to main content
Vraag

Op welke leeftijd kan je een operatie voor je baarmoeder eruit te halen doen?

• October 18, 2025
  • 7 reacties
  • 318 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben het echt beu om met sperma en zwangerschaps angst te zitten. het heeft mijn hele leven verpest. Ik wil liever doodgaan dan een baarmoeder te hebben en fysiek minder sterk te zijn dan mannen

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 19, 2025

Idk

NightShadow

Geen idee

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 20, 2025

Hey! Ik heb een dringend advies voor jou: 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Doen! Je hebt het nodig, je mag hulp vragen en zij kunnen je beter helpen dan wij als jongeren hier kunnen. Doen hoor! 😘 Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

Eens met ​@Tover01 

En anders kan je ook chatten met De Kindertelefoon 🙂

XXX Yusa 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 20, 2025

Ik zou professionele hulp zoeken als ik je topics zo zie. Niet lullig bedoeld hoor maar echt serieus

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

Wat erg dat je zo druk en bang bent  maar er zijn ook ander dingen om niet bang te zijn dat je zwanger raak met bijvoorbeeld de prikpil of spiraaltje dan hoeft je baarmoeder er niet uit maar ga eerst met iemand praten want dit is niet goed maar volgens mij halen ze die alleen weg als je van meisje naar jongen gaat en als je daar erge ziektes krijgt .

Anders halen ze die niet weg en zeker niet op jonge leeftijd 

Forum|alt.badge.img+1

Hoi!

Een spiraal, pil of andere anticonceptie zijn een betere oplossing!

Baarmoeder verwijderen word zelden  gedaan en enkel bij ernstige medische redenen. Je baarmoeder js een orgaan. Als die word verwijderd kunnen de andere organen verzakken. Er is extreem veel risico op ernstige complicaties! Ik snap dat je het nu misschien stom vind maar dat is helaas geen optie