Hey ik ben 12 jaar oud en heb een vriendin.
Het is 1 jaar aan.
2 dagen geleden kreeg ik een whatsappje: Hey Schat kan je vanavond langskomen?? ik heb een verassing voor je!
Dus toen ik aankwam stond de deur open en ik riep of er iemand thuis was.
Mijn vriendin riep van boven naar mij toe: Kom maar naar boven mijn ouders zijn er niet en doe de deur dicht!
Ik loop naar boven toe en loop in de kamer van mijn vriendin.
Ligt daar mijn vriendin naakt op bed.
Ik had er geen woorden voor...
Ze stond op deed de deur dicht en rdeed mijn kleren uit.
Ze trok me in bed en begon me te zoenen.
Wat later vroeg ze me of ik haar wou beffen en ik zei: ja.
Ik weet niet waarom ik het deed maar daarna heb ik seks met haar gehad en ben ik naar huis gegaan.
Ik voel me nu heel shuldig dat ik het zo jong heb gedaan.
Wat moet ik doen??!!
Bladzijde 1 / 1
niks je moet je juist goed voelen dat je zo'n vriendin hebt. ik ben fcking jaloers
12 is inderdaad wel erg jong. Misschien komt dit heel ouderlijk over maar hebben jullie het veilg gedaan? het laatste wat je wil is op je 13e vader worden lijkt me? en wou je dit echt? Daar bij ben je nu zoals dat heet 'ontgroend' en heb je je maagdelijkheid voor altijd weggegeven.
klinkt nu heel stom en onbelangrijk en ik wil best geloven dat jullie heel verliefd zijn. maar was op je 17e niet veel specialer geweest? als het niet veilig was zou ik sowieso vragen of ze een test wil doen. Wat je verder doet met de relatie moet je natuurlijk zelf beslissen.
Shuldig hoef je je niet persee te voelen, tenzij je een belofte met iemand hebt gemaakt.
Als je nog vragen hebt gewoon stellen.
Groetjesss
klinkt nu heel stom en onbelangrijk en ik wil best geloven dat jullie heel verliefd zijn. maar was op je 17e niet veel specialer geweest? als het niet veilig was zou ik sowieso vragen of ze een test wil doen. Wat je verder doet met de relatie moet je natuurlijk zelf beslissen.
Shuldig hoef je je niet persee te voelen, tenzij je een belofte met iemand hebt gemaakt.
Groetjesss
Hyhey,
Tja, je kan er niks meer aan veranderen, dat is nu eenmaal zo.
De gemiddelde leeftijd voor seks is 14/15 ofzo, je bent aan de vroege kant, maar neit extreem.
Maar daar heb jij niks aan, voor jou was het duidelijk te vroeg!
Kan je er met je vriendin over praten? Je kan gewoon tegen haar zeggen 'ik voel me neit fijn bij wat er toen is gebeurd, en ik wil t ook niet opnieuw, ik vind mezelf er nog te jong voor'. Vaak lucht t al op om hardop uit te spreken dat je er spijt van hebt.
Als je durft kan je het ook met je ouders bespreken.
Tegen je vrienden zou ik nu nog niks zeggen, voor je t weet, weet 'iedereen' t, en daar wordt je ook niet gelukkig van.
Het is gebeurd, nu is t enige wat je ermaa kan doen ervan leren.
Nadenken voor je iets doet, spijt is verstand wat te laat komt.
xx
Tja, je kan er niks meer aan veranderen, dat is nu eenmaal zo.
De gemiddelde leeftijd voor seks is 14/15 ofzo, je bent aan de vroege kant, maar neit extreem.
Maar daar heb jij niks aan, voor jou was het duidelijk te vroeg!
Kan je er met je vriendin over praten? Je kan gewoon tegen haar zeggen 'ik voel me neit fijn bij wat er toen is gebeurd, en ik wil t ook niet opnieuw, ik vind mezelf er nog te jong voor'. Vaak lucht t al op om hardop uit te spreken dat je er spijt van hebt.
Als je durft kan je het ook met je ouders bespreken.
Tegen je vrienden zou ik nu nog niks zeggen, voor je t weet, weet 'iedereen' t, en daar wordt je ook niet gelukkig van.
Het is gebeurd, nu is t enige wat je ermaa kan doen ervan leren.
Nadenken voor je iets doet, spijt is verstand wat te laat komt.
xx
iedereen kan wel zeggen, 12 zo jong! Maar ik ben 13 en ik ga ook wel is iets verder (nog geen seks omdat ik ook het gevoel heb dat dat te vroeg is). Maar ik denk dat als jij je er goed bij voelt, geen leeftijd te vroeg is. Waarom hangt er eigenlijk een leeftijd aan seks? Het is een uiting van liefde voor elkaar. De eerste keer is om nog heel vaak over te doen. Ik vind het inderdaad alleen te vroeg als je er later spijt van heb, dan had je het niet moeten doen. Maar als jij het ook wilde is er geen probleem!
Groetjesss
Nee we hebben het niet veilig gedaan
Ik heb haar net een bericht gestuurd en ze stuurde terug dat ze de pil heeft genomen (opluchting).
Ik voel me nu al wat beter alleen mijn vrienden zijn erachter gekomen omdat ze voor de grap mijn telefoon hadden gepakt...
Helaas kan jr niet iemand unf*cken. wat gebeurt is is gebeurt, daar valt niets meer aan te doen.
Waarom voel je je eigenlijk schuldig?
Waarom voel je je eigenlijk schuldig?
ik ben ook 12 maar heb nog een hele kleine lul en ben nog nooit klaargekomen!!
heb jij dit niet jij bent ook nog 12 ben jij toen je sex met haar had klaargekomen?
en hoe groot is jou lul dan??
heb jij dit niet jij bent ook nog 12 ben jij toen je sex met haar had klaargekomen?
Precies wat superboer zegt. Ik ben zelf 15 bijna 16 en ik ben een meisje ik ben wel eens verder gegaan maar heb het
nog niet gedaan. hoe heb jij het voormekaar gekregen om
het te doen want je lichaam is nog niet helemaal volgroeit.
En verder nog op je 12e de pil slikken is niet goed als meisje ben je waarschijnlijk nog niet zo lang ongesteld het is heel belangrijk om goed te kijken wat je cyclus is. Ik ga niet alles voor je verpesten maar zorg ervoor dat je 100% zeker bent dat ze aan de pil is, lijkt me sterk.
nog niet gedaan. hoe heb jij het voormekaar gekregen om
het te doen want je lichaam is nog niet helemaal volgroeit.
En verder nog op je 12e de pil slikken is niet goed als meisje ben je waarschijnlijk nog niet zo lang ongesteld het is heel belangrijk om goed te kijken wat je cyclus is. Ik ga niet alles voor je verpesten maar zorg ervoor dat je 100% zeker bent dat ze aan de pil is, lijkt me sterk.
;)Valt nu niet zo veel meer aan te doen he...
beste sex4Ever
zou je alstjeblieft antwoord willen geven op mijn vragen ik ben na het lezen van jou verhaal heel onzeker geworden. ik zou ook heel graag sex willen maar heb maar een hele kleine piemel en ben zelfs nog nooit klaargekomen!!!! wil je please antwoorden
groetjes!!!!
zou je alstjeblieft antwoord willen geven op mijn vragen ik ben na het lezen van jou verhaal heel onzeker geworden. ik zou ook heel graag sex willen maar heb maar een hele kleine piemel en ben zelfs nog nooit klaargekomen!!!! wil je please antwoorden
groetjes!!!!
niks je moet je juist goed voelen dat je zo'n vriendin hebt. ik ben fcking jaloersdit was wel een beetje een rare reactie als hij zig er niet vijn bij voelt maar ik ben het wel met je eens
T
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.