Vraag

Op kamp geil

  • 4 October 2021
  • 2 reacties
  • 2222 Bekeken

Badge

Ik was vorige week op kamp met me klas zit in de 3e en de jongens sliepen bij elkaar en de meiden ook maar ik bleef lang wakker met een andere vriend en we gingen in een andere kamer zitten omdat we de andere niet wilde wakker maken met film kijken dus ik zat alleen met die vriend op die kamer en we zaten tegen elkaar aan enzo en raakte elkaar een beetje aan  en ik ging me hoofd op hem leggen eerst op ze schouder toen meer naar beneden en hij liet dat toe en ik had ook een stijve dat zag hij maar ik wilde meer maar we zijn nu weer terug van kamp en ik wil het weer doen met hem en dan meer dus aftrekken en miss pijpen dus de vraag is hoe moet ik dat vragen? 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoii

Ik neem aan dat jullie allebei jongens zijn?

Vraag eerst of hij homoseksueel is als hij daar ja op antwoord kan je verder gaan want als dat niet zo is word het een beetje akward.

Je zegt weer doen dus in neem aan dat jullie het al op kamp hebben gedaan toch?

Zoja dan is het alleen maar makkelijker want hij heeft het al eerder toegelaten dus ik zou gewoon eerst vragen of hij wilt afspreken want op school vragen is een beetje raar. En tijdens het afspreken zeg je gewoon weet je nog op kamp wil je dat nog een keer doen? 

Gewoon nog eens afspreken en dan bijvoorbeeld naar je kamer gaan om te chillen en kijken over er meer van komt. Misschien een scheve opmerkingen hier en daar

Reageer