Op je 12e 13e seks??

  • 6 April 2018
  • 4 reacties
  • 598 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus, in heb een tijdje van die vragenlijsten voor jongens meisjes doorgelezen en op een gegeven moment komen er iets van 7 antwoorden van Leeftijd: 12 of 13
Seks gehad? Ja

Is dit normaal?! I gues not?

Wat is jullie mening als je 12 of 13 bent en al seks hebt gehad?

4 reacties

Ik ben een meisje van 12 en ik vind het best raar en ook dom zelf zou ik het pas doen op me 16e ofz maar jonger niet want punt 1 me ouders leggen me de strop om en punt 2 zelf wil ik het absoluut niet.
Hi Neal_040,

zelf had ik liever ook pas later seksuele dingen gedaan, maar mijn twinbroertje en ik zijn samen, tegelijkertijd vanaf ons 13e jaar een jaar lang misbruikt door een aantal jongens. Wij zijn nu 15 en hadden liever nog geen seks gehad en dat onze ontdekkingstocht nog moest beginnen. Maar sommige dingen heb je niet in de hand. Iig wij niet :(

Ik vind het dus, afgezien van het misbruik wat sws nooit goed te praten is, te vroeg om op je 12e of 13e al seks te hebben.

Groetjes,
M&M's
Het is niet de norm en het zit redelijk onder het gemiddelde.
Voor zover ik weet is dat laatste namelijk 16,7 jaar, maar meiden zijn er net wat eerder dan jongens mee bezig.

Persoonlijk vind ik 12 jaar iets te vroeg maar vanaf 13 en zeker 14 jaar denk ik dat het wel kan.
De meeste mensen doen het dan nog niet, maar het kan.
Ik heb zelf voor het eerst seks gehad toen ik net 14 was. Ik vind dat het wel vrij jong is, maar als je het doet met iemand die je vertrouwt en waar je van houd en er geen spijt van krijgt dat het wel kan.

Reageer