Skip to main content
Vraag

op hete dagen eerder geil dan normaal?

• July 30, 2025
  • 8 reacties
  • 304 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi 

Zijn er mensen van jullie die op hete dagen eerder geil zijn dan normaal? Bv. Op school of waar dan ook.

8 reacties

• July 30, 2025

@Virmpje  ja hoor zullen veel mensen hebben ik ook. Gewoon thuis of met zwemmen of op de camping bij vrienden enz

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 30, 2025

Je ziet natuurlijk veel meer bloot dan in de winter.  En je kunt overal gemakkelijker bij bij je vriendinje/vriendinnetje/jezelf - dat maakt de verleiding dus groter.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 30, 2025

Ja ik heb dat ook nu het zomer is en sommige dagen warmer is dan ga ik ook meer aftrekken 

• July 31, 2025

@Virmpje  en wat doe je dan als het lekker weer is?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

niet echt last van

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 31, 2025

Aubien, Op hete dagen wordt mijn penis vaker stijf maar is moelijk zichtbaar door mijn kleding. En natuurlijk trek ik meer af dan normaal.

• July 31, 2025

@Virmpje  dat herken ik wel ja

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 31, 2025

Hoi hoi, zelf heb ik dat ook wel, maar dat komt vooral denk ik omdat ik meer vrije tijd heb nu, en zoals eerder gezegd meer bloot ziet. Ik was wel benieuwd, dus dit is wat Gemini zegt: (Google AI)

"Nee, het is niet zo dat mensen per se geiler worden op hete dagen. Hoewel sommige mensen meer zin in seks kunnen hebben bij warmer weer, is dit niet voor iedereen het geval. Factoren zoals zonlicht, een snellere hartslag en de aanmaak van vitamine D kunnen wel een rol spelen in het verlangen naar seks, maar er zijn ook veel andere factoren die van invloed zijn op iemands libido. 

Hier is een meer gedetailleerde uitleg:

De invloed van zonlicht en warmte:

Zonlicht stimuleert de aanmaak van vitamine D, wat een positieve invloed kan hebben op je humeur en je zin in seks. Daarnaast kan een verhoogde hartslag en bloedcirculatie, die vaak optreden bij warm weer, een gevoel van opwinding nabootsen, wat ook zou kunnen leiden tot meer zin in seks. 

Individuele verschillen:

De invloed van warm weer op het libido kan per persoon verschillen. Sommige mensen hebben simpelweg meer zin in seks als het warm is, terwijl anderen daar minder last van hebben. 

Hormonale factoren:

De menstruatiecyclus bij vrouwen en het testosterongehalte bij mannen kunnen ook een rol spelen in hun libido. 

Andere factoren:

Naast lichamelijke factoren zijn ook psychologische en relationele factoren belangrijk voor het seksueel verlangen. 

In essentie is de relatie tussen hitte en libido complex en niet eenduidig"

Groetjes Lupus