Skip to main content

Ik ben afgelopen zomer een paar keer in mijn eentje naar het naaktstrand gegaan, daar heb ik lekker een middagje naakt vertoefd. Zelf heb ik een micro-penis van 2 cm, dat is een aangeboren afwijking, maar ik schaam me daar eigenlijk niet voor, ik ben nou eenmaal wie ik ben. Een keer kwam er een gekleed vriendinnen groepje langs en die kwamen op een paar meter afstand van mij zitten, ik hoorde ze een beetje giechelen enzo maar ik dacht: ik laat mezelf niet kennen, ik ga gewoon effe naar ze toe. We raakte effe in gesprek en eentje vroeg of ik een dansje wilde doen voor hun. Ze zeiden dat ze allemaal 5 euro in wilde leggen als ik en dansje deed. Dat kwam  op 25 euro en dat wilde ik wel. Dus ik heb het gedaan. Ze moesten er wel om lachen en eentje heeft het gefilmd. Haha. Ik ben wel trots op mezelf dat ik dat durfde. Best stoer, al zeg ik het zelf...  Wat vinden jullie ervan, is dit een stoere actie?

Ieder zijn ding. Ik zou er niet trots op zijn, aangezien ik niet weet wat er met zo’n filmpje gedaan wordt.

Wel knap dat je jezelf niet het laten kennen, maar weet niet of dit de goede manier is..

Lizet.

Reageer