Vraag

Onzekerheid penislengte 14 jaar

  • 16 January 2021
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hey,

 

Ik ben een jongen 14 jaar en ik ben onzeker over de lengte van mijn penis. Hij is namelijk 18cm in erectie en ik vroeg mij af of dit wel normaal was?

 

thx voor beantwoorden.


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, 

ondanks dat ik betwijfel of dit verhaal waar is, is 18 cm voor je penis zelfs boven gemiddeld. Dus niks om je zorgen over te maken!

Reputatie 1
Badge

Hoi, 

ondanks dat ik betwijfel of dit verhaal waar is, is 18 cm voor je penis zelfs boven gemiddeld. Dus niks om je zorgen over te maken!

Ik was juist bang of hij niet te groot was, ik heb een vriendin en ik wil haar niet te veel pijn doen. Anyway, bedankt voor het reageren

Badge +1

hey,

 

Ik ben een jongen 14 jaar en ik ben onzeker over de lengte van mijn penis. Hij is namelijk 18cm in erectie en ik vroeg mij af of dit wel normaal was?

 

thx voor beantwoorden.

ik ben ook 14 word in mei 15 en heb ook een lengte van 18-19 cm en dat is normaal denk ik 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, 

ondanks dat ik betwijfel of dit verhaal waar is, is 18 cm voor je penis zelfs boven gemiddeld. Dus niks om je zorgen over te maken!

Ik was juist bang of hij niet te groot was, ik heb een vriendin en ik wil haar niet te veel pijn doen. Anyway, bedankt voor het reageren

Oh sorry, verkeerd begrepen. Het is inderdaad groter dan gemiddeld, en als je je vriendin geen pijn wil doen zou ik gewoon rustig aan doen (dan houd je het ook langer vol). Je kunt haar ook gewoon vragen of het pijn doet als je harder gaat.

ach wees blij. er zijn veel meer post over een te kleine lul.

dag, google

Reageer