Beantwoord

Onzekerheid

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 559 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 15 bijna 16, tussen de 170-175 cm en ben erg onzeker over een paar dingen en  vroeg me af of jullie iets er over wisten,

Ik heb geen baard in de keel.

ik heb geen sperma.

en mijn penis is best klein 9 cm stijf.

heb ik gewoon late puberteit?

en zal mijn penis nog groeien?

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2020, 20:59

Bekijk origineel

4 reacties

Hey lil pumpa

Het is mogelijk dat je je pubertijd later hebt, waardoor je dit nog allemaal krijgt. Ik denk dat je  je pubertijd krijgt dat je penis dan ook zal groeien en dat je sperma krijgt, baard in de keel hoort hier ook bij. 

Je hoeft hier ook zeker niet onzeker over zijn, je kan er ook niets aan doen, sommigen hebben het eerder en sommigen wat later.

 

Groetjes 

AnoniemQ

Hey lil pumpa

Het is mogelijk dat je je pubertijd later hebt, waardoor je dit nog allemaal krijgt. Ik denk dat je  je pubertijd krijgt dat je penis dan ook zal groeien en dat je sperma krijgt, baard in de keel hoort hier ook bij. 

Je hoeft hier ook zeker niet onzeker over zijn, je kan er ook niets aan doen, sommigen hebben het eerder en sommigen wat later.

 

Groetjes 

AnoniemQ

Bedankt 

Heyy

Waarschijnlijk heb je inderdaad gewoon een late pubertijd. Als je je hier blijft onzeker over voelen kun je misschien eens met je huis of schoolarts praten. Zoek niet op internet zou ik zeggen want dan kom je waarschijnlijk vreselijke dingen tegen.

Groetjes!

Kaas123

Badge

Het kan zijn dat je puberteit wat later komt baar in de keel en sperma hoort bij de puberteit 

je penis kan nog groeien en je hoeft er zeker noet onzeker over te zijn!

Reageer